Jumaat, 4 April 2014

KAYU KUA PENAWAR SAKA DAN PEMUTUS SAKA





































Kayu Kua ini Tok pelajarinya dari Pak usu, sekali sahaja Tok ke rumahnyadi kawasan Gunung Stong, rumahnya amat syahdu sekali dengan di kelilingi kawasan belantara dan hutan rimba gunung Stong sendiri, beliau adalah seorang perawat SAKA dan gangguan Jin serta makhluk halus lainnya.

Kayu Kua ini bukn semua orang kelantan tahu akan kewujudannya, ia sejenis pokok tinggi yang batangnya serupa kayu asam jawa. Hanya tumbuh di Bumi Kelantan dan di kawasan kaki bukit.

Toksah dok cari kat tempat lain, Hanya Pak Usu , Tok dan murid murid nya yang lain tahu akan keberadaan pokok ini.

Demi Allah selama Tok mengenali Pokok ini , dah jenuh mencarinya seluruh semenanjung, tiada berjumpa, ia hanya ada di bumi Kelantan sahaja.

Pokok Kua atau kayu kua ini amat amat ampuh 100% dalam memutuskan saka dari pemiliknya, ia di gunakan ketika nazaknya pemilik saka atau dampingan diri dari ilmu ilmu yang dipelajari suatu ketika dahulu.

Tok sudah menggunakan sebanyak 4x sepanjang proses rawatan , semasa pemilik dalam keadaan nazak dan sukar meninggal, letakkan sahaja di bawah ketiaknya kanan bagi lelaki dan kiri bagi wanita, buatkan air jampi sikit sikit ( syarat sahaja ) tiup di air dan renjiskan agar makhluk halus ini keluar melawan, keberadaan makhluk ini boleh dikesan melalui reaksi mata yang tiba tiba terbeliak atau deruman dari dada pemilik yang nazak tersebut.

Insyallah dalam masa kurang 30 minit , jika sudah sampai ajalnya, maka pemilik nazak ini akan meninggalkan dunia dengan mudah sekali.

Tok pernah menggunakan kaedah kua ini di :

Bandar penawar
Kg Johor Lama
Kg Bintong , Perlis
Ayer Baloi, Pontian

Alhamdulillah kesannya amat ampuh sekali... niat lah kita ingin membantu dan memudahkan urusan sakaratul maut, insyallah Allah akan membantu kita

Tok akan cuba dapatkan Kayu Kua ini dalam bentuk Tongkat...tapi lama la sikit sebab nak kena p kelantan dan di kawasan Stong sahaja....

Jika anda menggunakan ini pastikan pesakit sudah tenat benar, namun sukar untuk pergi .... jika tak pasti, sila call tok dahulu ya 

011-21709939

Kod Produk : KPSAKA 0304-120
Bentuk : Permata Kayu
MAHAR : RM 120 ( Fix )


7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN