Khamis, 17 Oktober 2013

CINCIN NAGA EMAS



Jenis ini siap beserta cincin ready made, insyallah boleh di maharkan murah kerana bukan di buat dari mold atau tempahan tangan. Ia perak asli tuan tuan....

Insyallah 

Kekayaan
Kasugihan 

Mendatangkan rezeki
Rawuh Nglancaran rejeki

Wibawa
Luwih Penguwasa

Pengasehan Kuat
Pengasehan Dhuwur



Kod Produk : CNE 1710-120
Bentuk : Cincin saiz 11
MAHAR : RM 120




ojo main main engko munta darah , lock biar bener
Kuey Ojo main Main karo aku , ko tak santet padan muka kuey

Berhati hati dengan LOCK anda, ia ibarat nyawa .....   

:-p 

19 ulasan:

  1. Balasan
    1. Moldavite ada 1 lg tuan han deli xnk ke?antara permata rare tu,n d fahamkn mldavite ni da nk pupus dri dunia ni

      Padam
    2. Ya sy baru perasan tn.. Trima kasih tn

      Padam
  2. salam.tok ada lagi ke. jika ada lock satu untuk saya

    BalasPadam
  3. mohon jawapan drp tok aku odak main main.aku arep tenan

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha...tok suka suka jak tuh.... dah habis tuan, ada satu sahaja.... mau cincin?.... tgk nanti hari sabtu atau ahad di geligabunian-ez.blogspot.com ok

      Padam
  4. salam. kesian saya tok nak sangat tapi tak dpt. apa pun tkasih atas penerangan drp tok

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN