Khamis, 19 September 2013

UPDATE 19.9.2013

Memikirkan sudah beberapa hari tidak ada barang, dan hari zikir pun dah lama berlalu tanpa di gunakan lagi, alhamdulillah tok singgah sebentar ke Tasek Linggiu pada Jam 9 malam tadi -+ la.. selepas balik dari BBU, dari kg Bendahara melawat Motor yang sedang di dalam bengkel.

Alhamdulillah walau ritual yang di jalankan cuma 20 minit , beberapa item diperolehi , dan alhamdulillah akan di uploadkan pada jam 9.00am esok sehingga lah malamnya.

Untuk pengetahuan sema tok mengeluarkan semua stok akik Yaman yang masih tersimpan walaupun warnanya belum cukup merah atau hitam kesemuanya, insyallah ia akan hidup dengan sendirinya dan warnanya akan matang juga. Akik Yaman ini sama datang dgn bekas Akik Yaman lepas, cuma yang lepas tu kita selectedkan dari yag warna terbaik dan di maharkan dahulu.

Sementara itu juga Tahi emas juga sudah diperolehi , balik rumah tadi dah ada tahi emas , dan insyallah akan di maharkan sebagai Penangkal Minyak berbisa. Bagi Yang " terlibat " , maka taulah bahawa tahi emas sudah available.

Tok juga sedang mempelajari sesuatu , dan insyallah akan menghasilkannya sebagai satu satunya pengeluar pertama item tersebut di Malaysia berkonsepkan mistik, dan insyallah ia boleh di uji dengan tanaman, ia mampu membantu mengawal persekitaran agar aman harmoni, menjauhkan penyakit , wibawa tinggi , pelarisan dan pengasehan, ikut apa jenis bahan dan permata tok akan pakai, dan ianya boleh di kecapi khasiatnya seisi rumah dengan 1 sahaja. Manakala bagi perniagaan yang lemah, pelanggan berkurangan, insyallah Tok jamin dengan izin Allah item ini mampu membantu. Ia di olehkan melalui Sains+ Metafizik+Mistik+logikal. 

Yang dekat sahaja tahu apakah bendanya yang akan Tok keluarkan tak lama lagi, yang tahu sila SHhhhhh....jangan bagitau lagi sebab Tok yakin, Orang akan Tiru juga, tpi kalau nak tiru mungkin akan fikir 2-3 kali kerana pembuatannya terlalu sukar dan memerlukan banyak bahan, sebagai menjamin itu adalah produk kami, maka insyallah setiap item itu akan di masukkan dengan lambang Jata Limbungan Maya Sdn Bhd , jadi tak lah org cakap kami beli dari luar negara ata beli di pasar raya.

Insyallah
















































Alhamdulillah tuan tuan, kecuali akik yaman dan GMG tu, selainnya ialah item Alam Bunian ya, Akik Yaman macam Yang tok jelaskan tu hari sedara balik dari Yaman dan GMG ini ialah stok item unkle, Stok Tok dah lama arwah, innalillah


17 ulasan:

  1. Balasan
    1. Jawabnya esok jam 9:00 da kena stndby la tuan hehehe

      Padam
    2. tak sabar nk tggu item terbaru tu..untuk perniagaan teman..

      terbaik GB

      Padam
    3. Tn Semut Merah nampk gayanye kene pas dlu huhu dana kurang hehe..

      Padam
    4. Tu lah.. manatau sok ada rezeki bole la. Kalu x melepas lagi heheheh

      Padam
    5. Tn ada jangan tggu lock terus hehehe

      Padam
  2. fuhh gmg ada 2 je.. 3ratus hrga ni..mampu tgk je la

    BalasPadam
  3. as salam tok, maksud diuji pada tanaman tue mcm mana? adakah tanaman makin sihat? serangga jadi x berkenan pd pokok ker? kurang gangguan binatang kpd tumbuhan ker? sy mcm berkenan jer dgn item tue tok... x la, smpi tiap2 mggu nak kena sembur racun serangga kat kebun orkid saya.. tu pun kdg x dan..kadang2.. tupai, tikus, kera, mengkarung dok mai makan pucuk baru, putik bunga.. bela okid nie hobi sy tok.. smbil2 da juga buat kacukan orkid sendiri.. la benih2 masih dok dlm lab..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Ya tuan DPF, ia macam tu, malah sama juga kepada binatang belaan kita, diri kita, keluarga dan rumah serta pejabat... ia ada beberapa jenis produk... bahan 1 dah sampai pagi tadi, ada lagi 6 bahn belum sampai, tak sabar dah nak buat nie.....

      Bahan untuk sabun dah sampai.. insyallah akan di proceed secepatnya bagi penyakit kulit, gangguan sihir dll

      Padam
    3. Tok nak buat sabun untuk penyakit kulit baguslah, saya ade penyakit kulit di muka ni. Malu tok nak berhadapan dengan orang ramai harap asbab guna sabun tu dpt sembuhkan penyakit sy ni.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN