Jumaat, 12 Julai 2013

GELANG JED ASLI SEBETUL BETUL ASLI DENGAN JAMINAN


Tuan tuan, ini ialah Gelang Jed Asli bukan suntik kaler, buka plastik, bukan kaca dan bukan sintetik. Pakai di tangan, kalau jed asli ni.. anda akan tahu apa rasanya.

Sebab tu org cina amat sukakan Batu Jed. Berebut beli jika duit banyak dalam Poket. Rahsianya yang kita tahu cuma itu sajalah :

Luck 

Tapi ingat, rahsia apa sebenarnya pemakaian JED ni takkan depa nak bagitau yang sebenarnya... sama juga kita pakai gelang di tangan, gelang yang punya kelebihan tertentu.

Insyallah Gelang JED ini sudah diisikan gur Tok dengan Kelembutan, wibawa dan kasih sayang dengan menggunakan Bacaan Al-Ikhlas dan selawat.

Ingat Tak Gelang JED Warisan Kawan Tok yang nak di maharkan Tu... hari tu ada sebut... Nilainya di pasaran RM 15k... kata sahabat ni pernah buyer nak beli, tapi buyer nak sepasang, dia cuma ada satu sahaja.... wallahualam., sekarang nak jual dgn mahar rendah sebab nak pakai duit, Tok nak ambik,  Tok dan alisya x minat Jed walau dalam hati tu bekenan juga. Mak Tok minat la , tapi dia dah ada satu.

Kod Produk : GELANG JED 15K
Bentuk : Gelang
MAHAR : RM 1000
( Fix )



BELAJAR KENAL BATU SINTETIK


Tiada penjual Permata SUKA PAge Forum Ini...mana ada depa sebarkan 

11 ulasan:

  1. Balasan
    1. Status: Successful
      Reference number: 1838992177
      Transaction date: 13 Jul 2013 11:20:00
      Amount: RM1,000.00
      From Account: 157241008796 WSA
      To Open 3rd Party Account : 551016691626
      Account Holder Name : MY GEMSTONE
      TransactionType : Open 3rd Party Transfer

      Padam
  2. peh..lajuss...mantap tuan ignenieur

    BalasPadam
  3. Salam...sya ada 1 gelang jed original china.tp x tau brpa nilai dia.sbb sy jumpa dlm bekas plastik time sy buat part time kemas rumah cina.(owner jual rumah tu)

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum sy nk tanye. Sy ada pergi burma masa sukan sea 2015sy beli gelang jed kat sane. Ada kah kat sane mmg semua gelang ori ye tapi tempat tu mmg ada lesen

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum..Macamnemne nk kenal batu jed asli

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN