MEMBER TOK MAT

Rabu, 15 Mei 2013

LEKLAI HYPER POWER SUPER RARE

KITA HABISKAN STOK LEKLAI EMAS INI, HABIS TERUS DARI DALAM DUNIA THAILAND


Jenis Yang Sukar diperolehi 

Walau 

Orang siam sekalipun





Origin : Wat Phra That Doi Suthep, Hampir Chiang Mai
Pengantara : Mr Thanjtr

Usia : 420 Tahun Di Puja
Sebab Di Jual : Biaya Kemiskinan Selatan Thai
( Di sana ada Islam Juga , Biaya ini bukan sahaja Utk Agama Buddha, malah semua agama sekitarnya )


Kod Produk : GOLD LEKLAI
Bentuk : Loket
MAHAR : 30,000 Bhat

RM 3000


Boleh Guna Kad Jika Anda ingin mengurangkan Derma anda.. takda masalah....ikut kemampuan sahaja

=====================

 Ni Tok Amik RM 100 Untuk Kos pos dari sana ke sini dan kepada Pembeli. Selebihnya akan di masukkan ke dalam Akaun Pengendali, kalau nak Sumbangkan saja saja, Tok Boleh bagi No Akaunnya :

Sumbangan Anda membantu Kemiskinan di Utara Thailand Bagi Manusia Beragama Buddha Dan Muslim, mereka sama banyak penduduknya. Insyallah

KASIKORN BANK
635-2-20096-2 

Lalinthip Sagjantr

50 ulasan:

  1. Balasan
    1. memang cantik tuan..... kalau nak menderma beberapa pun, boleh direct ke akaun tu sahaja tuan...

      Item ni depa nak cash segera..kesian pulak .... pakai kad boleh takda masalah, sebab selebihnya tok akan tambah sendiri cukupkan 30k bhat tu

      Padam
  2. Dalam2 nak tdo.. Tok buat surprise lg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu.... ternampak benda ni lama dah atas meja, kebetulan tadi bru dapat mesej dr thanjtr ttg urusan jualan ini. dia cakap kalau x dapat jual tok kena hantar kepada kawan dia di aus utk di jual ke sana dgn nilau aus 3000


      tok cuba lah mana patut

      Padam
  3. Ulasan Tok : setiap apa juga yang ada adalah ciptaan Allah semuanya dan dicipta khusus buat umat islam.

    Biar ia di puja berapa lama sekalipun, jika di pakai oleh muslim hati sejati, insyallah akan membinasakan apa sahaja kuasa Yang di puja dan akan berganti sukma sejati ne pemilik baru, auranya tetap kekal Kuat kerana ia aura alami leklai emas ini, bukan kekuatan khadam yang di puja

    Ingat, kalau khadam kuat...maka huru hara lama dah dunia kita nie, bangunan sat sana sini.mcm tok terangkan lepas ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jika anda berniaga atau ingin memulakan niaga baru, insyallah item ini berguna sebagai penghadang / perisai utama kedai atau toko.

      Mampu menarik pelanggan luar masuk dan juga menghadang dari sihir dengan Kekuasaan Allah swt.

      Ingat...jangan beli kalau anda rasa benda ni hebat kerana di puja sekian lama...

      Asalnya ia tiada loket, cuma diletakka atas batu yang berlekok dan di puja sahja... bila nak keluarkan ke sini , tok yang pilih sarangnya, sarangnya tu murah saja, duit kita rm 40 . yang mahal adalah leklai tu, jika tiada sapa membeli, Tok yang nak ambil dan bayar jumlah yang diperlukan kepada beliau.

      yang lepas dah sold out, sayang juga, benda ni bukan banyak di Thailand sana, boleh kira dengan jari..tu pun kalau jumpa lagi yang asli begini....

      Padam
  4. kesian depa kan Tok..kena juai barang pujaan depa nk biaya kos sara hidup. Kalu sy la rasanya sanggup mkn roti canai smpai akhir hayat drpd juai barang rare peribadi cmni. Selagi ada makan, sy x juai la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang depa x kan jual tuan.. ni kerana sami sendiri nak keluarkan . brg lain ada tapi tgk pada permintaan juga.

      wad di atas boleh dikatakan antara wad kuil terbesar di sana. tok minta merah delima, ada di simpan di sana, tapi belum depa nak keluarkan. mungkin tahu ia amat bernilai. leklai ini kalau hendak di uji, cukup digenggamkan sahaja , terasa sebelah badan menangkapnya . yang lepas tu sampai menangkap ke geraam pipi tuan fahmi. Kalau xda sapa sapa nak, tok nak simpan dan keluarkan duit sendiri utk depa.

      Tok cuma terkilan bila umat islam sana meminta bantuan sami siam mengalahkan org mereka sendiri. di sana selalu berlaku kemarau teruk, kemarau dalam sejuk. jika tuan ke sana, melihat kampungnya, rasanya nak memijak bumi itu pun x sanggup sebab ia amat kotor, sumber air mereka sama dengan sumber air kerbau berkubang. jika nak dibandingkan dgn burma, di burma masih ada ikan, di sana nak cari ikan belum tentu dapat yang segar kecuali ikan lama.. pemandangan indah hanya di tempat pelancongan.. di kampung2 suasananya suram dan penuh kehibaan

      Padam
    2. jadi, bersyukurlah kita di lahirkan di malaysia yang makmur ini..aman dan damai

      Padam
  5. MOHON - IKLAN SEBENTAR YA.

    KEM MISTIK TOK MAT GB - KK, SABAH.

    PELUANG TERAKHIR UNTUK MENJADI PESERTA :

    PENDAFTARAN PESERTA MASIH DI BUKA SEHINGGA JAM 3.00 PETANG HARI JUMAAT , 17 MEI 2013. SENARAI NAMA PESERTA YANG MUKTAMAD AKAN DIHANTAR KEPADA PENGURUS BESAR UNTUK PROSES SELANJUTNYA. KEPADA PESERTA YANG SUDAH MEMBUAT SEBARANG PEMBAYARAN YURAN. SILA SMS UTIRAN PEMBAYARAN KEPADA PENGURUS KEM UNTUK REKOD.
    TERIMA KASIH.

    BalasPadam
  6. kesian dengar kisah hidup rakyat sana tok mat.... mmmm xpi kita disini ntahlah nampaknya mcm kurang bersyukur dgn pemberiannya kan tok mat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betui tuan... kita dah elok dok baik baik, ada mkan minum,pakaian serba cukup.. xpi x boleh bersyukur

      Padam
  7. Pagi Tok.kalau termasuk dah guna kad diskaun berapa RM ye Tok?

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Kalau mau lepaskan, saya lock yea....terima kasih...

      Padam
    2. Tahniah my fren ...terbaikkkk...

      Padam
    3. Baik tn Jimwest jika saya nk lepaskan saya maklumkan tn.
      Terima kasih my fren dan rkn2 semua :)

      Padam
    4. pergh..tuan jimwest..tu hari dah amik dah loket gini, nak lagi tu..peh

      Padam
    5. heheheh..terima kasih tok mat...baru dapat pakej yg ari tuh...ahak..

      Padam

    6. As'kum ni ref no saya:
      20131362038406560001

      46(tok soh5a)+86(p laila 3a) +46(raja shah 3a)+120(zamrud colombia 2A)+ 300(C.L.G.BINTANG 2A) =598.
      3000( leklai emas rare) + 220( limpa naga 1a) =3220x0.9= 2898. 2898+598=3496rm
      Terima kasih tok mat dan pn alisya

      Padam
  10. As salam tuan2 yg di hormati sekalian trutama Tok mat lah.Mohon tumpang lalu skit. Maaf klau mnggangu. So, sempena hari guru yg jatuh pada hari ini, saya juga nk ambil peluang & kesempatan utk mngucapkan Selamat Hari Guru kpd Tuan Guru Tok Mat GB semoga sukses selalu dalam apa jua perkara yg diceburi insyallah amin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah, sama sama lah kita ... semua Adam itu adalah guru, guru dalam keluarga, guru dalam pekerjaan, guru dalam masyarakat, dan guru utk diri sendiri

      Padam
    2. sory lmbt wish..selamat hari guru kpd guru kita tok mat GB..smoga tok mat sntiasa sht dn bjya..amin

      Padam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  13. Salam buat Tok, saya menumpang lalu mohon izin..
    kepada tuan-tuan budiman...Allah telah menguji diri saya dengan ujian berat pagi ini...ibu saya telah disahkan mengalami penyakit jantung...Allah....saya berhajat ingin melepaskan beberapa item yang saya ada untuk menanggung kos perubatan yang amat mendadak ini...saya mohon jika saudara berminat dengan item dibawah boleh menghubungi saya di talian 0196548189..semuanya adalah item dari tok mat yg kita sayangi..sangat sedih nak lepaskan, tetapi saya amat memerlukan wang sekarang:
    1. Loket kebesaran kota kayangan(asam Garam)
    ada 3 batu kecubung ungu(1A)-belum lagi diproses asam garamnya..ON HOLD
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/loket-lambang-kerajaan-kota-kayangan.html
    2. Cincin batu barel hijau(boleh rujuk post cincin d'royal 2)http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/cincin-droyal-kali-ke-2.html
    3. Cincin akik Yaman asli(bid mingguan)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/bid-mingguan.html
    4. Batu Cenuai Api yang special(rujuk video atas,bukan video bawah..itu video geliga nyawa)ON HOLD
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/2-geliga-terbaik-not-for-sale.html
    5. Besi Kuningan Linggiu sebiji
    6. Batu GUCMANI sebiji(2A)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/03/gucmani_29.html
    7. Batu Cenderawasih kayangan berbentuk segiempat,ia sangat indah-jika berminat saya mmskan gambar, kerana saya beli di rumah tok dahulu.
    8. Leklai Specimen terbaik(RM560 bahagian bawah)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/leklai-specimen.html
    9. KAYU PENUNDUK HITAM 2 biji.
    10.kayu nibong tunggal 2 biji.
    11.batu petir 3 biji.
    12.Geliga tupai jantan 3 biji.
    jika ada yang berminat, saya boleh mmskan gambar atau via viber/whatssapp

    BalasPadam
  14. Bawa bertenang & bersabar Tuan TBK, Insyallah pasti ada yg sudi membantu nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya tuan... insyallah..Bantuan Allah pasti sampai Jika Tuan bertawakal kepada Allah swt . Insyallah

      Padam
    2. Insyaallah ibu tn TBK cepat sembuh

      Padam
  15. sy pun mendoakan semoga ibu tuan cepat sembuh...Amin

    BalasPadam
  16. ya allah sembuhkanlah kesakitan serta penderitaan ibu tn TBK .... Amin, insyaallah doa kwn2.

    BalasPadam
  17. sarangnya menarik jugak. ada sarang yg kosong lagi ke tok?

    BalasPadam
  18. assalamualaikum buat warga GB...nak tanya sapa tau no.tel tokbertuahkemeyam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tya tok mat...tok mat ada detail stiap pmbli2 dlm bloq ni...sbb nk ltak dlm poslaju kna ada no phone...hehehe..kalo xslh la..cba tya tok mat ye klo xslah sy la..

      Padam

Setiap komen anda di rekodkan di dalam sebuah sistem langganan kami beserta Peta GEO. Harap Maklum