Khamis, 16 Mei 2013

CINCIN L.GUNUNG BINTANG

Pernah Jumpa TOPAZ Ada Jarum emas Di dalam?......

Ni lah dia .... taraaaaaaaaa






Insyallah , cincin ini diberikan kepada Lksamana Gunung Bintang sebagai Tanda Bahawa Mereka Adalah Berjawatan laksamana terhormat istana Gunung Bintang. 

Khasiat Permata ini ialah :

membersihkan aura
melancarkan perjalanan aura ke seluruh tubuh
Menaikkan seri wajah
Pengasehan Khusus
Pelindung sihir
Penguat Tenaga Bathin

Kod produk : C.L.G.BINTANG 1A
Bentuk : Cincin Saiz 23
MAHAR : RM 300 ( Fix )

================================================









Insyallah , cincin ini diberikan kepada Lksamana Gunung Bintang sebagai Tanda Bahawa Mereka Adalah Berjawatan laksamana terhormat istana Gunung Bintang. 

Khasiat Permata ini ialah :

membersihkan aura
melancarkan perjalanan aura ke seluruh tubuh
Menaikkan seri wajah
Pengasehan Khusus
Pelindung sihir
Penguat Tenaga Bathin

Kod produk : C.L.G.BINTANG 2A
Bentuk : Cincin Saiz 24
MAHAR : RM 300 ( Fix )


10 ulasan:

  1. Balasan
    1. Status: Successful
      Reference number: 1807785883
      Transaction date: 16 May 2013 23:14:40
      Amount: RM1,460.00
      To Open 3rd Party Account : 551016691626
      Account Holder Name : MY GEMSTONE
      TransactionType : Open 3rd Party Transfer
      Description : C.PISANG RAJA, C.BLUE SAPHIRE, C.PENGHULU ISMAIL, C.L.G.BINTANG 1A

      Padam
  2. Yg ditgu dah keluar.. Cuci mata ajalah..

    BalasPadam
  3. Tahniah Tn2 semua....laju banget makan brapa kotak konflex pg tadi ...heheeeehe..

    BalasPadam
  4. Salam buat Tok, saya menumpang lalu mohon izin..
    kepada tuan-tuan budiman...Allah telah menguji diri saya dengan ujian berat pagi ini...ibu saya telah disahkan mengalami penyakit jantung...Allah....saya berhajat ingin melepaskan beberapa item yang saya ada untuk menanggung kos perubatan yang amat mendadak ini...saya mohon jika saudara berminat dengan item dibawah boleh menghubungi saya di talian 0196548189..semuanya adalah item dari tok mat yg kita sayangi..sangat sedih nak lepaskan, tetapi saya amat memerlukan wang sekarang:
    1. Loket kebesaran kota kayangan(asam Garam)
    ada 3 batu kecubung ungu(1A)-belum lagi diproses asam garamnya..ON HOLD
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/loket-lambang-kerajaan-kota-kayangan.html
    2. Cincin batu barel hijau(boleh rujuk post cincin d'royal 2)http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/cincin-droyal-kali-ke-2.html
    3. Cincin akik Yaman asli(bid mingguan)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/bid-mingguan.html
    4. Batu Cenuai Api yang special(rujuk video atas,bukan video bawah..itu video geliga nyawa)ON HOLD
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/2-geliga-terbaik-not-for-sale.html
    5. Besi Kuningan Linggiu sebiji
    6. Batu GUCMANI sebiji(2A)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/03/gucmani_29.html
    7. Batu Cenderawasih kayangan berbentuk segiempat,ia sangat indah-jika berminat saya mmskan gambar, kerana saya beli di rumah tok dahulu.
    8. Leklai Specimen terbaik(RM560 bahagian bawah)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/leklai-specimen.html
    9. KAYU PENUNDUK HITAM 2 biji.
    10.kayu nibong tunggal 2 biji.
    11.batu petir 3 biji.
    12.Geliga tupai jantan 3 biji.
    jika ada yang berminat, saya boleh mmskan gambar atau via viber/whatssapp

    BalasPadam
  5. Pg tadi lepas subuh da mkn 2 kotak kornflakes di campur dgn susu chocolate, strawberry, milo,kopi dll. Sekarang perut da 4 kali masuk tandas

    BalasPadam

  6. As'kum ni ref no saya:
    20131362038406560001

    46(tok soh5a)+86(p laila 3a) +46(raja shah 3a)+120(zamrud colombia 2A)+ 300(C.L.G.BINTANG 2A) =598.
    3000( leklai emas rare) + 220( limpa naga 1a) =3220x0.9= 2898. 2898+598=3496rm
    Terima kasih tok mat dan pn alisya

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN