Ahad, 10 Mac 2013

G.TENTERA LEDANG






Ia sama dengan ini, khasiatnya juga sama:

http://geligabunian.blogspot.com/2012/12/g-sakti-tentera-bunian.html


Kod Produk : G.TENTERA
Bentuk : Permata Azimat 
MAHAR : RM 110

* Guna dengan buat azimat dalam kain dan diikat di pinggang, juga bagus buat kuat batin..*tut

18 ulasan:

  1. Balasan
    1. may to maybank gemstone

      date 11/3/2013
      jumlah
      rm110
      masa
      11:41am

      Padam
  2. Balasan
    1. P/S: Tn Zack diluar liputan kwsan 3G.. Dian mintak Leo tolong lock bg pihak dia.. Tn Zack otw bank in kn maharnya.. Nnti Tn Zack update threads paymentnya di sini..

      Padam
    2. As-salam, Imagica Fantasia mana bagi pihak saya...

      Padam
    3. Pengesahan lock & payment...

      lock 4a...

      Mbb to mbb my gemstone

      Date
      10/3/13
      Time
      12.01pm

      Jum
      Rm110.00

      **utk g tentera 4a rm110.

      Padam
    4. Terima kasih paduka leo.. .:)

      Padam
    5. Sama2 Tn Zack.. Meeeoooow.. :-)

      Tn Mazlan : Huh? Tn Mazlan ada PM Leo ke?

      Padam
    6. PM??? Leo, sya mohon tn lepaskan antara 1a @ 3a bha, mauuu, mauuuu, heheheee...

      Padam
    7. PM (Private Message) bha.. Meeeooow? Tn Mazlan berkenan ke? Yg mana 1 bha?

      Padam
    8. bagus baik-baik pakat....tuan tuan.
      nasib ada 4 jer. x smp nk lock.



      kemmistik.blogspot.com

      Padam
    9. As-salam, tq IF. Bha sya mauuuu, 1a. Hari tu tak ampit G-Nyawa, jadi ini kali ampitlah, hahahahaaa...

      Padam
    10. ...meow,meeoowww...mcm setuju tak???

      Padam
  3. MESTI BACA - KEM MISTIK TOK MAT GB, ZON KOTA KINABALU, SABAH.

    Assalamualaikum.. dan salam sejahtera untuk semua bakal-bakal peserta kem..

    Kepada mana-mana bakal peserta yang sudah mendaftarkan diri kepada Tuan Nizam (Sandakan) sebelum ini untuk Kem Mistik Tok Mat GB di Sabah, sila daftarkan diri anda semula kepada saya selaku Pengurus Kem Mistik Zon Kota Kinabalu, sekiranya berhasrat untuk mengikuti Kem Mistik Tahap 1 pada Mei 2013 nanti.

    Adalah dimaklumkan sehingga ke hari ini , kita masih lagi belum menerima dan terus menunggu senarai nama peserta yang telah mendaftar daripada Tuan Nizam untuk disenaraikan ke dalam Kem Mistik bagi Zon Kota Kinabalu yang akan datang, berikutan Tuan Nizam sekarang terlibat dengan operasi Daulat di Lahad Datu, Sabah. Sehubungan dengan itu, anda amat digalakkan untuk menghubungi saya secara terus 014-6580002 / 014-8690002, sebagai pengesahan daripada tuan-tuan dan puan-puan untuk menyertai Kem Mistik Tok Mat GB Zon Kota Kinabalu, Sabah nanti.

    Untuk proses pembayaran yuran penyertaan, hendaklah dibuat sebelum atau pada 10 Mei 2013. Walaubagaimanapun, seperti yang pada kem-kem yang lepas, pihak MYGEMSTONE amat berbesar hati untuk memberi kelonggaran kepada mana-mana peserta membayar yuran penyertaan secara ansuran mengikut kemampuan masing-masing.

    Terima kasih.

    http://www.aesalno.org

    BalasPadam
  4. 1A - Imagica Fantasia
    2A - DPF (Ebraheem)
    3A - Imagica Fantasia
    4A - Zack Nick

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum wr.wb saya andy ingin berbagi cerita kepada anda bahwa dulunya saya ini cuma seorang pengamen jalanan yang pendapatannya tidak seberapa,buat makan saja nda cukup apalagi untuk beli obat buat ibu saya karna belakangan ini ibu saya lagi sakit sakitan jadi saya harus membantin tulang buat ibu saya dan adik saya karna bapak kami pergi meninggalkan kami entah kemana,,saya dapat nomor MBAH KABOIRENG dari teman saya..awalnya sih saya ragu tapi nda ada salahnya juga saya coba karna sudah banyak paranormal yang saya hubungi tapi tidak ada yang berhasil malahan cuma uang saya aja yang terkuras habis dan akhirnya saya menghubungi MBAH KABOIRENG dan mengikuti 4D nya yaitu {8001} dan alhamdulillah berhasil..!!! Kini kehidupan kami sudah tidak seperti dulu lagi dan akhirnya saya juga sdh punya usaha sendiri dan bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HBG 0823=2221=2111 MBAH KABOIRENG nomor ritual MBAH KABOIRENG meman benar2 100% tembus.
    *****=====*****=====*****=====*****====*****=====*****=====*****=====
    —————————————————————————————–

    Assalamualaikum wr.wb saya andy ingin berbagi cerita kepada anda bahwa dulunya saya ini cuma seorang pengamen jalanan yang pendapatannya tidak seberapa,buat makan saja nda cukup apalagi untuk beli obat buat ibu saya karna belakangan ini ibu saya lagi sakit sakitan jadi saya harus membantin tulang buat ibu saya dan adik saya karna bapak kami pergi meninggalkan kami entah kemana,,saya dapat nomor MBAH KABOIRENG dari teman saya..awalnya sih saya ragu tapi nda ada salahnya juga saya coba karna sudah banyak paranormal yang saya hubungi tapi tidak ada yang berhasil malahan cuma uang saya aja yang terkuras habis dan akhirnya saya menghubungi MBAH KABOIRENG dan mengikuti 4D nya yaitu {8001} dan alhamdulillah berhasil..!!! Kini kehidupan kami sudah tidak seperti dulu lagi dan akhirnya saya juga sdh punya usaha sendiri dan bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HBG 0823=2221=2111 MBAH KABOIRENG nomor ritual MBAH KABOIRENG meman benar2 100% tembus.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN