Sabtu, 2 Mac 2013

BATU 2P


- SOLD OUT -




-SOLD OUT -















- SOLD OUT -






























Batu 2P Atau Timah Hitam Asli lagi ori...berani kerat kelingking jika ia tak ori.... kalau hangpa mai dan kata ia tak ori, buktikan betui2, kalau x dapat buktikan betui2, tok yang akan kerat kelingking hangpa, seriously ....


Kalau lah Tok sekarang berada di zaman 60-90 an, Dan Tok jual Benda ni RM 10,000 pun orang sanggup Jual tanah depa untuk sebutir Timah Hitam..... Bukan Tok kata, tapi orang lama lama, bukan sorang dua tapi ramai, bukan orang dalam johor sahaja, malah kebanyakan negeri dalam Malaysia...


Kalau Hangpa tak dilahirkan di dalam keluarga PAHLAWAN. Memang tak pelik hangpa tak tahu akan khasiatnya yang besar....

Tok nak jual ni...sebenarnya sayang, sungguh...demi Allah dan Rasul...sebab lepas ni takda dah jenis kualiti macam ni.... begitu padat sekali... kena marah dengan org lama dah tuli telinga dah mendengarnya...... tapi disebabkan Perjanjian... kena jual jugak..disebabkan Niat Tok asal usulnya belajar ilmu ini dulu.... 


Kod Produk : 2P
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 350



25 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Reference number:20130631214373370001

      Padam
    2. Assalamualaikum wr.wb saya andy ingin berbagi cerita kepada anda bahwa dulunya saya ini cuma seorang pengamen jalanan yang pendapatannya tidak seberapa,buat makan saja nda cukup apalagi untuk beli obat buat ibu saya karna belakangan ini ibu saya lagi sakit sakitan jadi saya harus membantin tulang buat ibu saya dan adik saya karna bapak kami pergi meninggalkan kami entah kemana,,saya dapat nomor MBAH KABOIRENG dari teman saya..awalnya sih saya ragu tapi nda ada salahnya juga saya coba karna sudah banyak paranormal yang saya hubungi tapi tidak ada yang berhasil malahan cuma uang saya aja yang terkuras habis dan akhirnya saya menghubungi MBAH KABOIRENG dan mengikuti 4D nya yaitu {8001} dan alhamdulillah berhasil..!!! Kini kehidupan kami sudah tidak seperti dulu lagi dan akhirnya saya juga sdh punya usaha sendiri dan bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HBG 0823=2221=2111 MBAH KABOIRENG nomor ritual MBAH KABOIRENG meman benar2 100% tembus.
      *****=====*****=====*****=====*****====*****=====*****=====*****=====
      —————————————————————————————–

      Assalamualaikum wr.wb saya andy ingin berbagi cerita kepada anda bahwa dulunya saya ini cuma seorang pengamen jalanan yang pendapatannya tidak seberapa,buat makan saja nda cukup apalagi untuk beli obat buat ibu saya karna belakangan ini ibu saya lagi sakit sakitan jadi saya harus membantin tulang buat ibu saya dan adik saya karna bapak kami pergi meninggalkan kami entah kemana,,saya dapat nomor MBAH KABOIRENG dari teman saya..awalnya sih saya ragu tapi nda ada salahnya juga saya coba karna sudah banyak paranormal yang saya hubungi tapi tidak ada yang berhasil malahan cuma uang saya aja yang terkuras habis dan akhirnya saya menghubungi MBAH KABOIRENG dan mengikuti 4D nya yaitu {8001} dan alhamdulillah berhasil..!!! Kini kehidupan kami sudah tidak seperti dulu lagi dan akhirnya saya juga sdh punya usaha sendiri dan bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HBG 0823=2221=2111 MBAH KABOIRENG nomor ritual MBAH KABOIRENG meman benar2 100% tembus.

      Padam
  2. Balasan
    1. Kalau tuan nak lepas bagi kat saya yer. Terima kasih.

      Padam
  3. Balasan
    1. Status: Successful
      Reference number: 1770343711
      Transaction date: 03 Mar 2013 21:34:26
      Amount: RM600.00

      payment utk 2p 8a dan raw khursani 2

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Payment Done
      date ; 2/03/13
      time ; 23:45pm
      item : 2P 11A, DASAR TASEK x2 , B-KURSANI RAW3, GK'LAKSAMANA 1A, A-TANAH...
      total rm930

      Padam
  6. Balasan
    1. Reference number: 1771027856
      Transaction date: 05 Mar 2013
      Transaction time: 07:38:45

      Padam
  7. Balasan
    1. ...klau nak lepas, beri kat sya, eya'aa...

      Padam
    2. InsyaAllah tn. Stakat ni masih perlukn item ini utk perubatan. ;)

      Padam
  8. Balasan
    1. maaf tn ..sabar ya, ada nanti item rare utk tuan .

      Padam
    2. ada yg lock lebih 3 hari, kalo belum bwt payment .grab la tuan ..rezeki jgn ditolak, ehehehe

      Padam
  9. Mencelah sikit....

    Kepada peserta Kem Sungai Gabai, tuan boleh membuat bayaran ke akaun mygemstone dan msg kan maklumat pembayaran kpd pengurus kem atau tokmat/Alisya....

    Taikh tutup adalah 6 Mac 2013

    Kepada yang telah membayar, terima kasih.

    Lawati http://jelajahmistik.blogspot.com

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN