Rabu, 30 Januari 2013

PERMATA KARMA SAKTI


Permata ini memng nampak sungguh cantik, jika dilihat betul2 , ada mata dalam mata di center sebelah kanan batu ini.....


Insyallah berkhasiat dalam :

Penyejuk dan Penghilang amarah

Perubatan Bagi Gangguan dalam badan, letakkan di cakra Mahkota pesakit sambil berbaring

Menyedut penyakit di dalam badan 

Membersihkan Anasir Negatif di dalam badan


Sudah Diisikan dengan 99 Asma Allah


Kod Produk : KARMA SAKTI
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 56


SOLD OUT 

* T.Kaseh Tuan Ibnu Sharqawy

13 ulasan:

  1. ibu sharqy da lock tuan...klu tk, saya pun mahu

    BalasPadam
  2. Insyallah mudahan2 ada lg ms k hdpn tuh nnti rezeki tuan ahmad erwan & tuan aesalno...

    BalasPadam
  3. Tok mat pun tk britau sama ada bleh fast grab ke dk tuan aesalno...kene la hormati tuan ibnu sharqawy...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada tok bagitau... kat entry sebelum ni.. yang bagi nampak gambar2 item yang akan diupload... tok kata dalam entry tu belum boleh grab n lock.. yang ni baru boleh... so maknanya sama la tu... boleh grab..

      Padam
  4. tk tau la saya tuan...saya da sms ngan tok mat...nk tepon segan kerne da mlm2 buta nie...klu ikotkn,saya lg perlukan item spt karma sakti ini kerana saya perlu rawat seseorang

    BalasPadam
  5. tk pe lah tuan,pepun...siapa yg dapat...saya ucapkan tahniah dan syukur kpd Nya...Amin

    BalasPadam
  6. salam tok mat,permata karma sakti masih ada lg ke?
    Tuan ibnu Sharqawy jadi maharkn permata karma sakti ke tdk?jika tidak...saya lock menunggu...jgn lupe update ye...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN