Isnin, 31 Disember 2012

TOK MAT TRANSFORM TOK SIAM

Assalamualaikum wbt....


Alhamdulillah Tok bersyukur dan gembira melihat sambutan yang cukup menggalakkan di dalam kesemua item yang di maharkan di sini.

Dan gembira juga tok melihat dropdhip dropship yang berjaya mencapai sasaran yang memberangsangkan bagi menjana ekonomi mereka sendiri. Alhamdulillah

Hari ini jam 10-11.00 Pagi, tok akan berangkat ke Narathiwat memandu seorang diri tanpa isteri tercinta di sisi kerana Alisya perlu tinggal bagi menguruskan tempahan anda dan membuat penghantaran bagi item yang anda inginkan sepanjang peninggalan Tok ke sana.

Bagi Pelanggan yang melakukan tempahan cincin, Tok minta anda bersabar menunggu sampai Tok pulang dahulu , sebab tanpa Tok di sini, tempahan anda tidak dapat di siap atau di hantar ke kedai unkle/abah. Insyallah tok akan segera pulang kembali ke Johor apabila urusan di sana selesai. Insyallah.

Bagi yang inginkan item item sedia ada, Boleh lah menghubungi Alisya :

017-740 9490 : Alisya 

Isteri Tok akan mengambil tempahan dan melakukan Penghantaran kepada anda seperti Biasa, usah di tunggu kepulangan Tok, nanti jadi lambat urusan anda, Sistem Lock Tetap berjalan seperti biasa yakni LOCK 3 Hari sahaja, lebih tempoh berkenaan , insyallah sahabat lain boleh Fast Grab Tanpa Prejudis.

Kemungkinan besar, tok akan pulang ke Perlis Negeri Kelahiran Tok berikutan Nenek yang semakin gering , proses ke sana mungkin akan menambah masa selama 3 hari lagi sebelum benar benar berada di Johor.

Sepanjang peninggalan Tok, Semua SMS anda perlulah di hantar ke No Alisya ya, sebab Hp Tok memang sukar nak dapat line, dan Tok juga sukar nak membalas kembali berikutan kadar tarif yang mahal. 

Insyallah sepanjang di sana, Tok akan cuba cari ole ole untuk dimaharkan pada kadar termurah di asia, insyallah..mudah mudahan jumpa lah... Kalau nak ke Pusat Delima, kenalah naik atas Narathiwat iaitu daerah Chantabhori... di sana banyak delima dan item rare... doa doakan Lah.....

Tok bawa lappy Tok , jika ada kelapangan dan ada line Celcom Broadband, insyallah Tok masuk juga blog untuk update dan sebagainya....

37 ulasan:

  1. saya belum lagi hehe.. Hati2 Tok Mat siam.. semoga takde masalah spnjg perjalanan dan diberi keselamatan serta perlindungan sempena minggu kelahiran nie...

    BalasPadam
  2. tok bawak balik gmbr calon..bleh pilih2 lock2 kehkeh...tgh kumpul duet minang ni fuhh...

    BalasPadam
  3. tok, kalau ada ler bawak laa balik blood pigeon yang besar sikit dari ari tu... nak wat kalung plak. selamat jalan tok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lupa nak pesan... pandu dengan berhati-hati. semoga selamat kembali.

      Padam
  4. Salam shbt semoga selamat, Aman dlm perjalanan al maklum di sana tak aman. Jgn lupa shbt barangan yg saya pesan :)) Dan klau Ada yg rare juga. Slmt Jln & slmt kembali. Amin.

    BalasPadam
  5. Selamat pegi dan selamat pulang tok mat. Sy disini akan mendoakan agar tok akan sentiasa dilindungi Allah swt. Insyaallah.

    BalasPadam
  6. Selamat Pergi dan Kembali tok..
    Semoga nenek tokmat cepat sembuh..

    BalasPadam
  7. Selamat Memandu dan mencari Ole-Ole....kami semua doakan agar nenek tok cepat sembuh dan sihat....tok pun memamdulah dengan hati-hati...maklumla cuaca hujan dan tak menentu.

    BalasPadam
  8. Salam Tok Mat.. Sy doakan Tok mudah2an semuanya berjalan lancar, insyaallah... Amin..

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Salam Tuan Aesalno.. Nk no. Hp Kak Alisya ke? Sy tau Tuan.. No. Kak Alisya 012-244 tekan2 x dapat.. Huahauahau :-p (kat atas kn Tok Mat dh bgtau dah, baca laa btl2 Tuan Aesalno kt page Tok Mat ni..) Jgn marah aaaa.. Nnti kena FAST GRAB.. Kihkihkih.. ;-)

      Padam
    2. owh ~ ada ek tok bagitau? k fine bye ~

      Padam
    3. ler... rupanya kak alisya yang kol saya semalam... sori kak... tak terjawab.. masa tu saya layan bola... ekekeke...

      Padam
    4. Tuan Aesanol nie nk kene fast grab ngn sy nie. Ekekeke.

      Padam
    5. fast grab ke...grab fast ke... it ok tuan... saya xda la nak marah2... sampai kata macam2 kat orang lain... renung2kan dan selamat beramal... ekeke

      Padam
    6. Hahaha. Org len 2 sentitip. Kita warga gb maner bley sentitip nie. Hahaha.

      Padam
    7. Hehehehe.. Betul ckp Tuan Shafiq.. Warga GB mmg x de yg touching2 ni.. Hehehe.. :-)

      Padam
    8. =)) ya ya ya ya warga GB takda touching2 n takda bangga diri keh keh keh...

      Padam
  10. Semoga segalanya selamat dan dipermudahkan..InsyaALLAH...

    BalasPadam
  11. slmt pergi n slmt kembali tok...smoga perjlnan tok d permudahkan..amin...

    BalasPadam
  12. Berhati2 ketika memandu,semoga selamat semuanya dan tercapai maksudnya.insyallah...amin...

    BalasPadam
  13. Berhati2 ketika memandu,semoga selamat semuanya dan tercapai maksudnya.insyallah...amin...

    BalasPadam
  14. Selamat Tahun Baru Semua...
    

    BalasPadam
  15. As-salam, kpd rakan Blog GB. Slmt tahun baru yg ke-2 kalinya...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN