Ahad, 18 November 2012

PRIVATE INVESTIGATION

Di bawah ialah Skrin Print Maklumat Terbaru Penjejakan Penyangak Di dalam Blog Tok, Bukan sendiri buat, tok ni mana tau buat benda macam ni, Malam Terjadinya huru Hara Dalam Blog Tok puas pikir siapa yang boleh membantu Masalah ini... bukan nak menghentikan... Tapi Tok nak menjejak Penyangak ni dan seterusnya berjumpa depan Tok sendiri, Laporan Polis juga sudah Di Buat Bagi Membolehkan Pihak Penyiasat persendirian dari Kuala Lumpur Ini menjejaki Penyangak Berkenaan.

Buat masa sekarang penjejakan sudah selesai dalam 99% proses, kita menunggu lagi 1 kali Hit dari beliau untuk terus menjejaki Perkhidmatan It mana yang digunakan dan seterusnya Pihak Penyiasat akan menjejaki beliau menerusi Pihak yang menyediakan perkhidmatan IT kepada penyangak ini.

Berikut adalah maklumat Final yang Tok terima dari pihak PSIDM sebuah kompeni penyiasat persendirian Kuala Lumpur.... Mahal ..tak mahal sangat nak upah mereka...bagi anda yang mengalami masalah yang sama dengan Tok, Tok sudi membantu anda memperkenalkan kepada pihak ini bagi menyiasat pengacau Blog atau website anda.

Pada Masa sekarang ini, setiap IP sedang di periksa ( masa yang tercatit adalah telly dengan masa ulasan dikeluarkan oleh anda ), bagi yang tak terlibat tu usah risau lah, teruskan meletakkan ulasan anda. Kita hanya dapat menjejak penyangak ini melalui IP , masa ulasan di tulis dan masa yang direkodkan di dalam Rekod Siasatan.


Tok cakap 1 benda saja, sebelum di serahkan kepada Pihak berkuasa.. memang lunyai dulu la.



13 ulasan:

  1. Itulah lumrah kehidupan tok..
    Pasti saja ada yang dengki mendengki sesama kita.
    Semoga penyangak ni dpt ditangkap..
    ~Anuar Sentul~

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya betui tu. Tok ni bukan apa tuan.. mungkin selama ni dah lama dia dok buat kerja macam ni , tok memang yakin sangat. org ni pun blogger mcm tok juga. tapi masalahnya bila dia tak boleh nak fight harga tu .tu yg membuatkan dia cari cara lain untuk menjatuhkan bisnes tok... kan tok dah kata... kalau betui batu permata depa tarik dari alam bunian... maka mana buktinya?... tak perlu p jauh jauh.. buktikan pada maharnya pun sudah memadai... lainlah kalau mmg amik dr blog tok dan jual cakap semula dapat dri alam ghoib...betui la jugak kan... ni tak.. barang indon , batu indon jugak lah depa nak persembahkan buat niaga... jangan lah macam tu. ingat 1 benda... benda bathil...ia takkan lama...buat lah lagu mana, peda lah lagu mana pun... ia takkan lama.

      Padam
  2. biaq dia rasa buku ngan ruas...
    -danielcheras-

    BalasPadam
  3. senarai bunian online..mmg trbaek tok mat(y)

    BalasPadam
    Balasan
    1. lma da tok...2 slh 1 cra detect ip pengkomen..hehe..smga ttngkapnya c durjana 2 tok

      Padam
  4. wow...terbaek...masak la org ituw...

    BalasPadam
  5. saya lebih gemar tengok batu permata/geliga dalam blog tok.telus dan mampu milik.semua pelayar blog bleh tahu terus harga mahar sesuatu pmata/geliga.mcm blog lain, nk kna call,sms..dh call,sms harga memang xdapat milik walaupn dh nego..jawabnya mampu sms&call jelah..
    Aslam

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tuh bile call harga melampau sbb tu tk letak dlm blog.. seb baik ade yg tulus spt tok tq

      Padam
    2. Alhamdulillah, skrg pun dah banyak juga yang letak mahar terus terpampang di blog mereka, kena kol juga untuk runding mahar.. bagus macam tu dari buatkan org tertanya2.

      Dan Tok tahu kebanyakan blogger ada dalam blog tok berurusan membeli barang di sini dan menjualkan di blog mereka, itu yang tok suka. kita sama sama maju dan membangun.

      Padam
  6. Assalamualaikum...
    saya dah dapat trace tempat dia dimana...
    sila hantarkan email tok kepada saya secepat mungkin... khairul.affin@live.com

    saya akan hantarkan gambar peta yang saya dapat kesan...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN