Ahad, 18 November 2012

G.DAYANG BANDING









Nampak macam barang sintetik kan.... plz lah, ini original beb.... sudah diuji, erm, tok ingat lepas ni nak buat cert lah bagi semua batu permata Tok keluarkan, tapi tiapnya kena caj RM 20-30 untuk kos Cert.... Mau....?....

Haha... Kalau ada yang kata tak ori, kita issue je dia ke court, manusia kekadang kena kasi ajaq sikit baru dia jadi manusia baik ...hehehe.


Saja je Tok Lempiaskan sedikit ketidak puasan hati Tok.. ye lah.. kekadang manusia ni kenal batu dari indon saja.... indon pun amik dari china dan Taiwan.... apa lah kan depa ni...

----------------------------------------------------

Oklah, item di atas ialah Geliga Dayang banding, diberikan kepada semua dayangnya dan dipakai atau disimpan sebagai mohor  / tanda bahawa mereka ialah dayang Istana Banding. Alhamdulillah, geliga ini bukan sekadar biasa biasa macam dayang tu semua, Geliga ini mempunyai aura yang dasyat bagi melindungi diri, mengubati sang Puteri dan melawan Kuasa sihir atau anasir jahat.

Insyallah berguna sebagai :

Menolak sihir
Melawan Jin Kafir
Melindungi Org terpenting
Perisai Diri

Sama seperti mana dayang dayang ini melindungi sang Puteri mereka..... indah sungguh ....indah sungguh ciptaan Allah swt... besar dan luasnya kekuasaan Allah itu menciptakan pelbagai makhluk di alam maya ini.... Allah huakbar.


Kod Produk : DAYANG-Banding
Bentu : Geliga / permata
MAHAR : RM 206

What u see is what we have, u late to grab....we ask u bye bye hehehe
* BI Phua Chu Kang JB Mari

6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN