Rabu, 31 Oktober 2012

USAHA GURU VS GURU

Assalamualaikum wbt

Tok ingin memaklumkan bahawasanya mulai Hari ini ( 30.10.2012 ) Segala Penarikan Permata dan geliga Yang dijalankan Akan dilakukan dengan seorang lagi Ahli Paranormal Penarikan Permata Dari Singapura, Beliau Bergelar Tok Ramal.

Insyallah Selepas ini , Tuan / Puan / Cik Akan Dapat melihat beberapa Item Luarbiasa dan RARE samada dalam bentuk RAW, Permata , Geliga ,  siap kalung, cincin Luarbiasa. 1 Contoh Terbaik Beliau Hari ini ialah Geliga Dasar Tasek Yang diperolehi dari Tasek Linggiu, kesungguhan beliau untuk bekerjasama dengan Tok Adalah Amat di alu alukan, insyallah...Semoga Perkenalan Tok dengan Tok Ramal Ini Berkekalan Sehingga ke liang Lahad hendaknya.

Jika Barangan Berkod Hujungnya -JB, maka tahulah anda bahawa itu ialah item Tok Ramal, Tok menguruskan Item item beliau dari publish sehingga mendapat Payment, Tok Ramal Hanya Mendapat maklumat Barangan Apa yang di tempah dan kemudian beliau akan Menghantarnya untuk Di Poskan.

Beliau Berusia lingkungan 43 Tahun, Seorang yang pendiam dan lebih suka tersenyum dari bercakap, agak sukar untuk berkongsi ilmu dengannya kerana sikap pendiam beliau, namun sikap itu amat tok gemari , Ya lah ...kalau dapat Partner asyik pot pet pot pet, susah juga sebab jenis tok pula tak suka perbualan kosong.

Sebahagian Item Yang ada di rumah Tok akan dipindahkan ke Sebuah rumah kedai yang kami sewa untuk melancarkan operasi perniagaan kami , Lokasi Pejabat jualan ini ialah di taman Kobena , berdekatan Angsana, malah kami mungkin akan mengubahsuai Ruangan tersebut menjadi sebuah bilik seminar merangkap Jualan, insyallah. Buat masa ini Bangunan Pejabat Kami belum dapat menerima Pengunjung kerana masih baru di dalam Pengubahsuaian, insyallah..selepas ini pelanggan dari JB dan sekitarnya akan lebih mudah untuk berurusan.

Nanti Tok akan masukkan gambar beliau Ke dalam  Blog di page ini juga.

Bagi yang mengikuti Kem Seminar Mistik, insyallah akan berjumpa beliau..... Anda tanya 1000 soalan pun beliau tetap senyum tanpa jawapan, dia perahsia dan hanya boleh berbual dengan Tok serta beberapa rakan rakan yang lain, silap haribulan anda yang kena soalan jerangkap samar dari dia hehehe.....

Baiklah, Doakan kami berjaya. Insyallah Walau datang Item Luarbiasa macam mana pun , Mahar tetap takkan melebihi Raban raban ( tengok barang la kan ) Kecuali barangan yang memang memang Rare tu, Faham faham sudah la kan , insyallah.... 

6 ulasan:

  1. Alhamdulillah, syukur, tahniah tok, dipermudahkan lagi urusan tok lepas ni dengan usahasama bersama Tok Ramal, insyaALLAH. Semoga akan terus sukses dalam usaha yang baik ini. Amin.

    BalasPadam
  2. alhamdulillah.. lps nie makin byk la brg2 setiap hari.. semoga Allah memberkati niat dan usaha baik tok mat dan tok ramal... semoga berjaya peroleh item yg terbaik..!!

    BalasPadam
  3. Tahniah!!!
    Skarang da ada Tok2..
    Berkembang maju!
    Al'hamdulillah...

    BalasPadam
  4. Moga usaha murni tok terus diberkati...

    BalasPadam
  5. alhamdulilah ke hadrat allah dengan izinNYA di ketemukan keduanya, tok mat dan tok ramal agar kedua-dua bertambah ilmu untuk tok berdua kerna ilmu kalau di kongsi ianya tak berkurangan malah bertambah insyallah. TERINGAT PERUPAMAAN SEORANG TUA PADA SAYA, KALAU SI A ADA RM1 DAN SI B ADA RM1, KALAU SALAH SATU DI ANTARA MEREKA MENBERI (SAMAADA A BERI B ATAU B BERI KE A )RM1 TU MAKA, DI ANTARA KEDUANYA AKAN DAPAT SEORANG RM2 DAN SEORANG LAGI RM 0, TAPI PEKARA NI TAK TERJADI PADA ILMU ,KALAU SI A ADA 1 ILMU DAN SI B ADA 1 ILMU. SALAH SATU DI ANTARA MEREKA MEMBERI (SAMAADA A BERI B ATAU B BERI A)MAKA DI ANTARA MEREKA AKAN DAPAT 2 ILMU..WALLAHU

    BalasPadam
  6. Tahniah Tok!
    Terus maju..
    Al'hamdulillah!!!

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN