Khamis, 25 Oktober 2012

SALAM AIDILADHA

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua

Alhamdulillah syukur bertemu semula kita dengan Aidiladha Selepas Perginya Aidilfitri, Peluang ke-2 kita bermaaf maafan bagai kata adat namun di dalam islam kita bermaaf maafaan Haruslah Seharian.

Bagi yang melakukan ibadah Korban pada tahun ini, Tok dan Rakan rakan mengucapkan syukur dan moga tuan tuan dilimpahi rezeki melimpah ruah di dalam pengorbanan ikhlas di aidiladha.

Sempena Aidiladha ini juga, namun bukan mengikut adat, namun kerana kita berjauhan, Tok memohon jutaan ampun dan maaf, 10 jari di hulur untuk kesejahteraan silatur rahim kita sebagai umat islam, adat bagi manusia melakukan kesalahan , apatah lagi kesalahan diri tok terhadap anda semua, segala salah faham yang berlaku. Tok pun manusia jugak macam anda semua tidak lari dari melakukan kesilapan samada melalui kelakuan , percakapan mahupun penulisan. 

Alhamdulillah syukur sekali lagi, di mana Segala urusan urusan yang perlu diselesaikan sudah diselesaikan, di mana urusan Program KEM MISTIK, Pembangunan Cawangan , Pencarian dan Kajian Berjaya Tok lakukan bersama Isteri tercinta dan Sahabat Handai yang pada mulanya mereka juga adalah pelanggan biasa seperti anda.

Bagi yang belum tercapai hajatnya walau pun sudah berusaha bermacam macam cara, ingatlah 1 perkara apa yang kita jalankan adalah 1 usaha, bukanlah 1 kepastian kerana kepastian itu adalah hak Allah, Hak Milik Allah , dan hak Tunggal Dari Yang Maha esa Iaitu Pencipta Kita , Allah Jua. Berbalik lah , bermuhasabahlah akan diri, mencari kesilapan diri dan memperbetulkannya dengan cara bertaubat, sesungguhnya taubat itu mudah namun sukar bagi kita melakukannya, dan mudah juga bagi Allah untuk mengampuni dosa dosa kita, namun Allah amat sukar mengampuni dosa hamba hambaNYA yang berdosa sesama sendiri. Berdosa sesama hamba itu adalah lebih berat dari dosanya dengan Sang Pencipta. Insyallah.

Semoga Aidiladha ini lebih menghubungkan kita dengan lebih rapat lagi dan saling memahami dan mengenali antara 1 sama lain, antara urusan satu sama lain. Jika ada gangguan, salah faham, atau apa sahaja yang boleh meretakkan hubungan kita melalui sms, hubungi dan hubungi sehingga dapat untuk kita menjelaskannya apakah kedudukan sebenar, Ya... kadang2 tok pun jadi malas nak angkat hp kalau org org yang tok marahkan cuba call...bukan apa.. tengah panas katakan.... esok lusa redalah sendiri... insyallah.

Memo seterusnya , berkaitan kem Mistik Yang bakal Kita Jalankan.

8 ulasan:

  1. selamat idul adha maaf zahir n batin to tok n isteri.. mudah2 program kem dapat dilaksanakan tanpa banyak halangan insyaallah

    BalasPadam
  2. Selamat aidil adha untuk Tok dan semua rakan2 pengunjung blog. maaf zahir batin..

    BalasPadam
  3. Slmt ari raya edul adha wt semua warga blog ini..khasnya ceo n family..maaf zahir n batin utk sgala2 nya..semoga ukhwah yg trjalin bkekalan

    BalasPadam
  4. Selamt aidil adha kepada semua brader2 & sis semua.
    Kepada Tok & Alisya, kurang lebih harap dihalalkan.

    BalasPadam
  5. slamat hari raya pda semua .. hurm . deman ....mlas taip pnjang2 ..ape2 pun..minta maaf semua ...

    BalasPadam
  6. Blog akan upload barang baru bermula 5 minit lgi.... barang rare dan lawa lawa.insyallah

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Raya Aidiladha Buat Tokmat Dan Kak Alisya...nak makan sup ekor raya ni...hahaha

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN