Rabu, 24 Oktober 2012

KEMBALI AKTIF

Assalamualaikum wbt


Alhamdulillah, sekembalinya Tok dari Pahang, Kelantan dan Siam 2 hari lepas, Tok juga sudah menguruskan beberapa urusan berkaitan kem Mistik yang akan kita jalankan insyallah pada bulan 12 ini, bertempat di sebuah kawasan chalet istimewa.

Sepanjang Pengembaraan Tok dan Saudara Han, Alhamdulillah banyak juga peristiwa peristiwa dan kejadia kejadian yang memberikan kami pengalaman dan pengajaran di dalam mengenal erti persahabatan.

Tok sempat ke Gambang bagi berjumpa Utz Ijam dan Tuan Hilmy Pekan, Dan beberapa jemaah di Pahang Bagi tujuan Meneroka sebenarnya... 

Kemudian Tok dan Saudara Han ke sempadan Thai bagi berjumpa seorang Guru Batu Permata Yang berbangsa Pakistan namun menetap di Sebuah Perkampungan bernama " Ban-Khok Saw " , alhamdulillah Bukan sekadar urusan batuan, urusan lain juga berjaya di laksanakan dan insyallah di sana kami berjumpa seorang Hamba Allah yang kita panggil sebagai " Super Supplier " di mana beliau mampu membekalkan apa sahaja barangan yang di pinta asalkan ia adalah perniagaan yang boleh membantunya. Insyallah.

Baik... Kita lupakan sebentar hal di Thai dan Pahang Tu, Sehingga kini Tok Memperolehi beberapa Geliga , Buntat dan permata , Page depan akan Tok tunjukkan gambarnya bagi tujuan permaharan, insyallah ya.

Untuk Kem Mistik, Kita dah book 4 doom dan 3 chalet, jangan risau, amat selesa sekali , selimut , cadar dan bantal wangi. tak Busuk busuk na. Kawasan bagus, Suasana bagus... Ada seisi memancing dan Berbeku udang , ikan segar dari kawasan berhampiran juga, Jika nak bawa keluarga boleh juga tapi belanja bilik keluarga sendiri tanggung lah ya. 

---------------------------------------------------------------------------

Sepanjang Tok Keluar mengembara Sehingga ke Siam, Tok mendapat tahu Blog tok menjadi sasaran Promosi Produk Individu lain dan juga menjadi sasaran dengki orang.

Untuk PROMOSI PRODUK ANDA, kalau dah gatai sangat dan MALAS NAK USAHA dari bawah seperti mana Tok dan Alisya hadapi dulu, anda boleh promosikan barangan anda di :

www.tokmatlife.blogspot.com

Tapi bukan di Geligabunian Blogspot ini... Alasan tok mudah sahaja, Tolong hormat hasil usaha orang lain bersengkang mata siang dan malam, jangan asyik nak bergantung dan meminta dari orang lain, Tolonglah belajar berdikari dan belajar bagaimana Cara Pernigaan yang sebenarnya.

Jangan Marah ya tuan tuan, Tok dulu pun berniaga bukan dengan menganggu blog orang lain mencari rezeki, Tok malu....

5 ulasan:

  1. salam tok... selmat kembali.. kem mistik tu, lokasi area mana tok... boleh buat budjet sikit.. hehehe ;)

    -insanul kamil-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat tanjung Balau Beach resort tuan, insyallah bulan 12 pada minggu kedua ....

      sila rujuk di sini ya :

      http://www.virtualmalaysia.com/destination/tanjung%20balau%20beach.html

      Padam
  2. welcome back, tok haha.. lama tk dengar tok rindu lak.. tok minta tolong confirm kan tarikh sebab sy nk rancang schedule sy tqvm.

    BalasPadam
  3. Tok..pi siam tu, takde ker minyak apa2 yg tok berkenan nak maharkan..hehehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni mesti nk minyak dagu ni..hihihi..gurau je tn sham

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN