Rabu, 10 Oktober 2012

GELIGA KUNDUR



Balik dari JB tadi , alang alang dah lalu, singgah sebentar di tasek hehehe, alhamdulillah, namanya memang geliga buah kundur.

Berupaya sebagai menyedut Panas dalam badan dengan efektif sekali, insyallah dengan merendamkannya dalam gelas dan bismillah, selawat 7x dan mohon lantaran geliga ini, diberikan sejuk dan melenyapkan badan, maklumlah sekarang musim panas tak menentu..

Bagus juga sebagai medium First Aid kecemasan ketika berada di tempat yang jauh dengan klinik dan Hospital, insyallah

Banyak mana anda lihat, banyak tulah keberadaannya .

Kod Produk : Kundur
Bentuk : geliga
MAHAR : RM 106

RM 56
( Special sempena Honey Moon Hehehe )

23 ulasan:

  1. Balasan
    1. terima kasih tok..hadiah honey moon...tok honeymoon..warga blog tok dapat potongan..sy doakan semoga tok selamat pi dan balik semula...ada tumbal balik..bg tau saya..penyakit semakin teruk..tok..geliga ni..rendam dlm air dan dibuat minum ke? atau dibuat sapu pada badan..

      Padam
    2. terima kaseh tuan, penyakit apa makin teruk tuan, sila datang sini, mana tau tok boleh tolong

      Padam
    3. gout..tok..nak tawar/sedut bisa gout ni..hari2 mkn ubt..letih cam ni...lps tok balik honeymoon leh la pi kot..tak turun selangor ke tok..?

      Padam
  2. ok jgk gl ni....x pyh nk standby panadol activefast...hahaha...

    shaffee

    BalasPadam
  3. lock 1 tok...

    -insanul kamil-

    BalasPadam
  4. salam.. tok lock sebiji.. cukup bulan saya tebus smua geliga yg saya lock...

    BalasPadam
  5. Mahar honeymoon, lock satu Tok...

    BalasPadam
  6. Mahar honeymoon, lock satu Tok...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh tuan..............

      LUPA nak bagitau... lepas Tok balik Honey Moon Senin ni, Mahar Akan kembali asal hehehehehe....... :P

      Padam
  7. Assalamualaikum...tok, saya lock satu..camner nak buat bayaran kat tok..saya org baru kat sini....tlg e-mail no akaun tok kat saya yer..terima kasih :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam, Tok, payment done...saya dah sms kat tok tadi...tq..selamat berhoneymooon !!!... :)

      Padam
  8. salam Tok, siapa lock sekarang dapat Mahar honeymoon ke tok?

    BalasPadam
  9. Salam tokmat lock satu..
    ~Anuar Sentul~

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN