Rabu, 24 Oktober 2012

BUNTAT SIPUT


Buntat siput ini amat sukar nak memperolehinya, tak silap tok, ini kali ke tiga dalam masa setahun kita memperolehinya ... rasanya lah kan.... mahar lepas tak silap tok dari rm 11 - 86 kan....

Untuk kali ini Tok Akan tawarkan RM 56 ( Mahar Tengah tengah ) Kerana kesukaran memperolehinya, insyallah.

Kehebatannya :

Penganyer Ikan Tawar
Kekebalan Diri
Boleh bergerak dalam cuka, @ air limau ( ada penjelasan lojikalnya )
Perubatan demam ( ayah tok kat kg guna benda ni untuk berubat orang demam )
Perubatan Kanser ( seorang dukun wanita di Muar menggunakan Benda ni mengubati Kanser , Tak pasti cara dia buat macam mana )


Kod Produk : B.Sput
Bentuk : Buntat Siput
MAHAR : RM 56



Tok Mat : 017-825 9540
No Akaun MAYBANK ( MY Gemstone )
5510 1669 1626

RHB ( MY Gemstone )
2012-9160-00660-3

19 ulasan:

  1. Lock 1 tok. payment akan di update sekejap lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gan saya punya buntat siput,siapa tau berkenan 085249740843

      Padam
  2. Mahar telah ditransfer tok. Terima kasih.

    BalasPadam
  3. salam tok, saya lock 1 tok.. Lihat email ada saya ada mark dlm gambar mana yang saya nak lock..

    BalasPadam
  4. tok yg ni lock 1... payment bukan sekarang ya tok..
    bila dh payment sy sms tok ok..boleh ya tok

    abu khairi banting

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah ya tuan, di sini ada banyak saiz ya tuan, tok akan bagi secara rawak, tak boleh memilih dan pilih kasih ya..insyallah

      Padam
    2. ok tok trima kasih....

      Padam
  5. Balasan
    1. ayah tok ubat kan demam mcm mana tok... boleh kongsikan cara kegunaannya utk ilmu bersama...

      Padam
    2. SALAM.. SAYA NAK BERKONGSI PENGALAMAN.. MINGGU LEPAS SAHABAT SAYA PERGI MEMANCING NAMUM HAMPA 2KALI.. KEBETULAN JUMPA, SAYA PINJAMKAN BUNTAT SIPUT NIE KEPADANYA.. ALHAMDULILAH.. REZEKI DIA.. 19 EKOR TALAPIA MERAH DLM MASA 3 JAM.. XTERMASUK YG TALI PUTUS DAN REMBAT.. REZEKI DIA.. MLM TU DIAJAK MKN IKAN SEGAR (UPAH MASAK KEDAI) BT TOMYAM DAN 3 RASA.. MEMANG LAYAN HABIS..

      Padam
  6. tok sy lock 2...sat lg bankin

    azuann9

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah bankin ref no:1708298067

      azuann9

      Padam
  7. salam tok , seperti yg disms saya amik satu dan dah bank in pagi tadi .tqvm ...
    selamat hari raya haji he he he he

    BalasPadam
  8. as salam tok... masih ada kah lagi buntat ini.. andai ada sy nk lock 1... sy dari selayang yg pernah msg tok 0194602906

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN