Ahad, 8 Julai 2012

MANI GAJAH

MANI GAJAH TAHAP SUPER 
( Promo Penghabisan Stok )



Kod Produk : QMG 1-5
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 206

*Terima kaseh Tn Zamry .Cheras 
---------------------------------------


Kod Produk : QMG 2-5
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 206

* Terima kasih kpd Tn. zamry, Cheras
---------------------------------------



Kod Produk : QMG 3-5
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 206
- SOLD OUT -

---------------------------------------



Kod Produk : QMG 4-5
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 206

* Terima kaseh Tn Rafizi.Selayang 
---------------------------------------



Kod Produk : QMG 5-5
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 206

* Terima kaseh Tn. Bob,Pj
---------------------------------------


25 ulasan:

  1. Salam tuan , saya lock mani gajah no 2-5 ,harap maklum .

    BalasPadam
  2. Salam Tok Mat. Kalu ikutkan hati sy lock satu. Tapi x pa lah sahabat2 lain nak juga. Mahar promo ni kira murah habis. Jgn lepas peluang. Cuba pakai insyaallah anda akan rasa apa yg patut dirasai.

    BalasPadam
  3. Salam tuan, saya lock mani gajah no 1-5 ikat perak saiz 16 ,spt makluman Dlm SMS kepada than Tadi... Timo kaseh tuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam. Wah skali dua tn amik. Bagus tu.

      Padam
    2. tak tuan kekawan punya saya org tengah je

      Padam
  4. Salam tok mat , saya lock mani gajah no 3-5 ,terima kasih.

    BalasPadam
  5. As Salam tok mat, saya lock MG 5-5 & batu hitam PULO yer.... jgn jual tau.. ikhlas bob PJ....

    BalasPadam
  6. tok mat saya nak lock 4-5 buat cincin saiz 19.

    rafizi selayang

    BalasPadam
  7. tok mat nak tanya sekali lah minyak seheli dumbuk saya bila dole dihatar atau hantar sekali dgn barang yang saya lock ni...

    rafizi selayang

    BalasPadam
  8. Baru teringat.. Dah siap proses minyak seheli Tok Mat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah siap...macam macam dugaan tok wat minyak tu... tok dah siap buat dah, pacakkan kat gabus pokok bunga letak atas meja, esoknya semua tinggal suku la, setengah la..jenuh nak menjaganya... tgu bulan tutup sikit baru ok... huuuu

      Padam
    2. YANG BELUM DAPAT MINYAK SEHELI DUMBUK NI.... SMS TOK CEPAT CEPAT YA , SEMENTARA STOK DOK ADA NI... TOK HANTARKAN, LUPA DAH... YANG MANA BELUM HANTAR... SMS TOK NA SAYANG

      Padam
  9. tok mat 4-5 saya lock ok.

    rafizi selayang

    BalasPadam
  10. cek kat kedai unkle... ada sebesar 2 jari panjang 2 inci lagi hak milik tok... insyallah boleh la mahar bagi yang x sempat lock.. lepas tu...habis terus stok tok... nak kena cari lagi.... mahai la... unkle 2 hari lepas pun beli timbang karat dah ... adui...

    BalasPadam
  11. tok mat saya dah bankin kan duit untuk Kod Produk : QMG 4-5. tima kaseh tok mat. kalu bole no tel saya tu save kat contact hp tok mat lah yer kalu x saya dok sms tok mat ingat org lain huhuuuuuh...

    rafizi selayang.

    *Nak tumpang iklan yer tok mat..
    kepada rakan2 blog ni yang berada di sekitar selangor atau Kuala Lumpur yg berminat dgn pakaian bundle utk dewasa dan kanak2 sila datang ke Uptown Sri Gombak lokasi depan MAYBANK & CIMB Sri Gombak. Atau hubungi saya ditalian 0197999925

    Tima Kaseh Tok Mat

    BalasPadam
  12. terima kasih tok mat cincin mani gajah berserta minyak seheli dumbuk telah sampai ke tangan saya sekarang. saya suka berurusan dengan Tok Mat

    rafizi selayang

    BalasPadam
  13. Tok mat, QMG 3-5 dah ade yang melamar ke? Klu masih available lagi saya LOCK. Tggu comfirmation green light tok mat je untuk bank in maharnye. Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Stok ni dah habis tuan, kita ada sebiji besar, takda org nak, kalau nak nanti tok mms gambarnya

      Padam
    2. xde rezeki sayelah nampaknye tok. Sebesar mane tu tok?

      Padam
  14. salam tok,
    ade lagi ke? hantar la gambar kt sy.

    BalasPadam
  15. assalam tok n unkle..cantik ni...berawan2...ada stok lg x tok?

    BalasPadam
  16. Salam tok,kalau ada stok cincin mani gajah yg baru email saya tok.ali.taip08@gmail.com.tq tok wassalam

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN