Rabu, 13 Jun 2012

JONGKONG

JONGKONG TAK JADI





Saya tak tahu lah apa nak jadi dengan jongkong emas ini.... dalam sms saya cakap perguruan yang tarik...sebenarnya org dalam perguruan yang tarik yakni saya sendiri.... saja try try test sebab ada beberapa permintaan dari kalangan anda meminta saya menarik harta karun atau harta karut hehehe... yang karutnya inilah..... jadinya tembaga..... adui..kalau tak kaya tok... sebiji ni beratnya 2 kilo tau... dapat 21 biji, selebihnya dah dijual kepada beberapa kolektor dan kawan kawan.

Ada kawan yang cakap benda ni boleh di olah semula menjadi emas, melalui proses pemulihan yang dilakukan oleh guru berkemahiran tinggi... bagi saya... kalau nak pulihkan..bukan urusan saya lagi.. ianya urusan andalah... kalau nak duit saya boleh jual atas alasan jongkong tembaga, rasanya tembaga pun ada nilai jugak kan hehe...

Jika anda ada guru nak pulihkan kembali, bolehlah memilikinya, jika nak kerjasama... saya pinta bawakan gurunya ke rumah saya... saya tak mau keluar... tak larat dah buat kerja macam ni..kita keluar..last2 guru tau cakaaaaaap saja... tapi perlaksanaannya takdak... hehehe.. jangan marah na...

Kod Produk : Jongkong 
Bentuk : Jongkong
MAHAR : RM 600


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN