Jumaat, 1 Jun 2012

G.DARAH

GELIGA DARAH PANGLIMA


Geliga Darah panglima.

Pada satu ketika dahulu terjadinya peperangan berdarah ........................dipendekkan cerita... geliga ini dikatakan mempunyai calitan darah panglima perang yang terkorban satu ketika dulu... 

Insyaallah pemilik Geliga ini mampu:

- Membuka gerak Silat Kuno zaman Purbo kalo
- Mempunyai semangat Juang yang tinggi
- AWAS!!!!...panas baran tidak dibenarkan memiliki.
- Nafsu buas di ranjang

Yang pasti, sesiapa memakai .... terasa tenaga lain macam tambah bila nafsu amarah memuncak......

Kod Produk : Gdarahpanglima
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 456

Saya minta maaf juga tentang maharnya.... barang ada 3 sahaja yang diberikan

6 ulasan:

  1. alhamdulillah hamba ada ambil yg dari tok.. heheh.. tq tok. rezeki mlm tu kebetulan ada kat area shah alam..

    ilal liqa'

    BalasPadam
  2. tok ade lagi tk??tempah 1

    BalasPadam
  3. Saya ingin memaharkan sebiji geliga darah panglima ini jika ada sesiapa berminat. Sila hubungi saya.terima kasih

    BalasPadam
  4. Saya ingin memaharkan sebiji geliga darah panglima ini jika ada sesiapa berminat. Sila hubungi saya.terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, kebetulan baru hari tu ada hamba yang berminat tanya kat tok

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN