Rabu, 13 Jun 2012

DELIMA BURMA

DELIMA BURMA



Siapa yang tak kenal dengan Delima Burma , bolehlah melihat linknya di sini :



Betapa bernilainya delima burma di mata orang asing luar sana... harganya mengikut timbang karat... cuma di tempat kita sahaja ianya kurang dihargai kerana mungkin dari segi harganya yang mencapai puluhan ribu ringgit.

Inilah delima asli.... bukan yang merah air tu asli... yang merah air tu dah ada sifat dan unsur lain.... RUBY atau delima..mana mana delima ...asalkan bukan sintetik atau masak atau plastik atau kaca..ianya tetap asli..

Anda tahukah bahawa menyimpan ruby sama seperti nilainya menyimpan berlian?... asalkan ianya dari burma kerana Delima bermutu ialah dari Burma. 

Untuk pengetahuan anda, pengeluaran delima Burma sudah dihentikan dan diharamkan oleh kerajaan mereka kerana spesis delima ini ialah satu satunya khazanah berharga negara mereka...Namun biasalah... negara kita yang ketat undang2 pun masih ada lagi yang diseludup... sama juga dengan delima burma ini. Bayangkan jika ianya benar benar disekat dengan kerjasama semua pihak baik dalam negara Burma dan luar negara Burma... jika tidak sama nilai dengan berlian sekalipun.... agak agak adakah anda boleh memperolehinya dengan nilai seperti sekarang?

Kod Produk : DelimaBurma
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 106

AWAS !!!!

Barang Tiruan dari Indonesia.... sebenarnya Indonesia hanya memborong dan jual semula ke Malaysia, ia sebenarnya dari Taiwan Dan Korea...Asal nama batu suntik, sintetik, kaca atau PALSU.... Taiwan dan Korea memang jaguh... Tok Mat memang respek depa hehehe

7 ulasan:

  1. Harap saya dapt delima burma no 3 dari kiri.

    BalasPadam
  2. fuh..smart abes nie...

    BalasPadam
  3. Terbaik dr ladang......Fairuzz bp

    BalasPadam
  4. SAYA NK SATU.....AZRIN KJG

    BalasPadam
  5. dah dikodkan...boleh pilih la lepas ni..jangan gado2 sudah

    BalasPadam
  6. pilih pilih, dah tok kodkan di :

    http://geligabunian.blogspot.com/2012/06/delima-burma_14.html

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN