MEMBER TOK MAT

Sabtu, 23 Jun 2012

BERLIAN BUNIAN

BERLIAN BUNIAN NOT QUARTZ

Tok sudah selidik Berlian ni di kedai Gemstone lebih terkemuka dari yang terkemuka sebelum ini.....
Alhamdulillah jumpa asal usulnya....

Namanya : Herkimer Diamond
Negara Asal : Russia
Kekerasan : 6-8 Skala MOH

Absolutly rare item.

Link Berkaitan : https://www.google.com.my/search?q=herkimer+diamond&hl=en&pwst=1&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=u7jkT-ivJMyIrAebhbj3CA&ved=0CHAQ_AUoAQ&biw=1366&bih=624

------------------------------------------------------------------------

BERLIAN BUNIAN



Kod Produk : Berlian-B 2-2
Bentuk : Tak senonoh
MAHAR : RM 256

* Terima kaseh Tuan A.Halim. Ampang
____________________________________________


Kod Produk : Berlian-B 1-2
Bentuk : Tak senonoh
MAHAR : RM 256

* Terima kaseh Tuan Basir, Ganu
____________________________________________


Tok dah agak dah.... jenis tok kalau dapat apa apa barang, tok akan selidik dulu... Tok tak mau lah nanti org panggil atau gelar Tok Bodoh pulak kan... nak pertahankan nama mistik, tapi ada di pasaran... macam tok cakap sebelum ini... orang bunian pun dia bagi banyak barang dari alam kita juga...cuma modal kita kurang lah sebab kita guna wirid... 

Tok tengok harganya di Hypermarket... wahh..harganya boleh tahan juga.....

RM 480-1200

Contoh macam, sejadah bunian, sejadah bercahaya, minyak epal jin, minyak zafron, kesemua barang yang tok bilang ni asalnya dari Turki dan memang ada kilang yang membuatnya, namun kepandaian guru guru melakukan penarikan melalui wirid membuatkan kita dapat fix kos untuk ke Turki dan membeli zafron yang bernilai RM 4000... kalau kat temat kita ..harganya RM 150,000...zafron asli... pekat dan harum...

Tahun 2010...gempar dalam kumpulan mistik Orang Pahang dapat Sejadah bercahaya , lagi terang jika mengadap betol2 kiblat..... Tok yang memang  jenis suka kaji.... baru tau bahawa benda ni memang ada di jual di Turki....


Nanti dah RV...Tok teringin nak beli untuk 2-4 helai.... 

Ada lah kadang kadang barang Bunian ni yang Asli dari sana ( alam mereka ).... macam geliga kebesaran Panglima.... Tok selidik sampai penat..tak jumpa apa apa pun tentangnya.....

6 ulasan:

  1. silvermaddness23 Jun 2012 10:58 PG

    huhu..dah RV bulih beli suma barang rare tokmat..hihi..leh g berguru dgn tok mat..ahakss..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan setakat cukup 20 jari tau..sikit je tu... beli alang alang habis sejuto RM dengan Tok... baru real hehhee

      Padam
  2. silvermaddness23 Jun 2012 5:04 PTG

    bereh tok..tak luak RM tu nnt..hi hi hi..bulih buat galeri brg mistik kat umah nnt..hak hak

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukak galeri pun sekarang masyuk jugak.. kawan tok kat parit raja... aktif dengan galeri mistik dia saja...

      Padam
    2. silvermaddness24 Jun 2012 9:06 PG

      wah..best tu..tok pon nnt bukak la satu..buat ala2 muzium mistik terus..

      Padam
  3. Uish.. tak larat nak jaga laa... berhantu kalau banyak barang sangat...campor lagi macam macam lagi lahhh

    BalasPadam

Setiap komen anda di rekodkan di dalam sebuah sistem langganan kami beserta Peta GEO. Harap Maklum