MEMBER TOK MAT

Sabtu, 30 Jun 2012

BATU PETIR

BATU PETIR






Sampai juga bulan julai..ingatkan sudah mahu kiamat dunia ini...

Alhamdulillah... Batu petir tok ni dah tinggal separuh dah..mungkin boleh dapat lagi lebih kurang 30-40 permatanya..lepas tu.. say good bye lah

Batu petir bukan jenis boleh di beli di mana mana kedai biasa atau tepian jalan... nak mengenal petir mudah saja..strukturnya... banyak petir dijual tepi jalan strukturnya..alahai..lekeh sangat... maksudnya bukan batu petir lah tu...

Apa nak jadi zaman sekarang Tok pun tak tahu lah... Cepat lah sikit kiamatnya ..dah tak tertahan lagi hehe....

Kod Produk : PETIR JULAI 1
Bentuk : permata cincin
MAHAR : RM 86

No Nego plz... stok dah nak clear


Info tepi:

Ada beberapa cust Tok musykil bila dulu tok cakap batu sekian sekian lepas ni tak dapat dah... kemudian alih alih ...ada lagi seperti Geliga Puteri mayang sari tu... 

Tuan tuan...pertama sekali tok nak minta maaf lah..Tok mengagak keberadaan sesuatu Permata itu mengikut apa yang Tok nampak dan ada sekarang atau pada waktu itu. 

Kalau ke depan tiba tiba dapat lagi..nak buat lagu mana kan.. takkan lah tok nak buang pemberian orang sana.. kang merajuk..tok juga yang susah nanti..alahai...kesian la tok ni..daif...

HARGA

Harga / mahar / nilai / tebusan / fidyah / mas kahwin ( hukum mas kahwin dengan orang sahaja, bukan dengan batu atau khadam batu...itu mengarut namanya...omputeh panggil bullshit... tapi tok panggil ferretshit sebab tok ada ferret 2 ekor )  heheh..jangan marah na.. sesekali bergurau tak salah kan 

Semua yang disebut di atas ialah berdasarkan kuantiti permata / geliga sedia ada dalam stok Tok.... 

Kalau barangnya jenis rare tapi murah...jangan salah sangka... thats means tok ada setong drum batu permata jenis tu, dan kalau jenis permata biasa biasa, harganya mahal... bukan sebab apa, tapi sebab stoknya sikit sangat dan terhad. 

Ingat tau....

Aura nya tetap hebat...tok tak pandang

Batu permatanya jenis mahal ....Tok tak pandang

TAPI 

Kuantiti sikit.... harga Dia Tok Pandang

Kuantiti banyak.... harga dia tok pejam sebelah mata

Kalau lagi banyak..... Harga dia tok pejam kedua mata

Yang mana pernah datang tahulah 

Bila 

Ada sesetengah Permata 

Tok 

Jual / mahar kan

RM 0.25

Sahaja

Bukan nak ungkit tau... kalau tak cerita orang tak tahu, kalau cerita orang cakap bukan bukan..

Adat...

Perjalanan mengenal diri

Wah wah... dah masuk mengenal diri pulak

Jom

www.tokmatlive.blogspot.com

Tapi blog baru biasalah..bahan belum banyak..lagi pula

hanya 


Penambah perisa 

Untuk

Anda semua pelanggan yang Tok

Kasihi

26 ulasan:

  1. Salam. Ni dh masuk July. Bila nk buka Tok Mat? He he

    BalasPadam
  2. Sy dh ada satu tapi bkn buat cincin. Ikut nasihat Tok Mat. Nk juga yg bercincin. Nk usha brapa mahar nya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buat cincin rm 120 sahaja perak...

      Padam
    2. Rm120 harga cincin + Batu petir skali ke?

      Padam
    3. Petir RM 86 + RM 120 Cincin : RM 206 tuan

      Padam
  3. silvermaddness1 Julai 2012 1:25 PTG

    nyum2..terbaek..coleteh tok mat sentiasa penuh "isi"... ferretshit..hihihi..leh guna ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. lor dalam bebanyak tok karang... "isi" yang dia dapat " ferretshit" isk isk isk..sadis betol la

      Padam
    2. silvermaddness1 Julai 2012 4:59 PTG

      haha..nnt buh gambaq ferret tok sama..kot2 ada yg berkenan nk mahar..

      Padam
    3. Ui..sayang tu.. tukang gerak solat subuh... awai pagi dah masuk dalam kain. menjerit la tok ...adui

      Padam
    4. silvermaddness2 Julai 2012 1:26 PTG

      uiii..siap masuk kain..bior btul ferret tok ni..tino ke jate...haha..nak sekor tok..brapa mahar..hihi

      Padam
    5. Jantan...sekor RM 1500 breed with angola..jenis gebu, kurag bau dan bulu lembut... hehehe... uptown jual jenis biasa..bulu kasaq dan nipis....mau ka

      Padam
  4. salam..
    mcm mana nk order ni..??

    BalasPadam
  5. saya lock batu petir 3-5. ok

    BalasPadam
  6. ha ha ha,,,.25 sen,,,betul tu ...klau takpercaya datanglah kerumah tok.servis terbaik,,,

    BalasPadam
  7. Tok saya nk satu batu petir julai 1 Batu 4-5

    BalasPadam
  8. Saya nk lock batu petir 2-5

    BalasPadam
  9. 1-5 ada lg ke tok?

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  11. Salam tok Mat. Ada lagi batu petir ni?

    BalasPadam
  12. salam tok.. nk tnye sikit ni.. sy baru ad beli batu petir.. xp panas la tok.. bl sy letak dlm beg je pn.. rase panas sgt2 badan sy.. smpai kering menggelupas bibir sy.. sy pn tk tau kenapa.. bleh tk tok tlg explain kt sy.. n mcm ane cara tk nk bagi badan sy jd panas

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada sesuatu di badan tuan yang "mengikuti " tuan... cuba bawak pergi berubat , insyallah

      Padam
  13. Kalau nk bli btu petir dgn tok mcm mane caranya?lg 1 batu petir 2 boleh melekat kat magnet x?

    BalasPadam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  15. salam tok, saya nak beli batu utk dibuat dgn platinum atau perak sebagai cincin kahwin utk lelaki. tolong bagi pandangan batu mana satu kah yg baik utk ni? batu yang mcmna kah yg ada maksud baik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalunya dalam keraian ialah batu zamrud atau delima.

      kita memang amik tempahan utk cincin perkahwinan

      017-740 9490

      Padam

Setiap komen anda di rekodkan di dalam sebuah sistem langganan kami beserta Peta GEO. Harap Maklum