Rabu, 23 Mei 2012

METEOR GRED A ( PART 2 )

METEOR GRED A ( PART 2 )


Kod Produk : TBGA 1-4 
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 56
* Terima kaseh Tuan Faris, Spg. Rengam
------------------------------------------


Kod Produk : TBGA 2-4 
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 56
* Terima kaseh Tuan Faris, Spg. Rengam



------------------------------------------



Kod Produk : TBGA 3-4 
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 56

------------------------------------------



Kod Produk : TBGA 4-4 
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 56



--------------------------------------

Link Berkaitan :

Rupanya ramai peminat meteor ni... tuan tuan semua tau tak..anak sedara unkle marah saya jual murah...dia cakap meteor jenis ni paling lekeh boleh jual RM 100.... orang jual rm 200 lebih...huhu... takpola... 

Anggap saja saya bagi mahar ni mahar hadiah atas sokongan anda pada saya... terharu saya ...... lagi banyak cust, lagi saya nak maharkan murah murah..insyaallah...rezeki Allah itu ada untuk saya

11 ulasan:

  1. Nak yg 4-4..Aritu dh la x dpt..Huhuhuhu..

    BalasPadam
  2. salam sy tempah 2 ya.

    TBGA 1-4
    TBGA 2-4

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok..dah lock....

      Untuk pengetahuan... saya boleh lock barang dalam tempoh 2 minggu sahaja.... tq heeee

      Padam
  3. Juai murah-murah dah la Tok Mat....Kasyaf Tok Mat pun dah tinggi sekarang ...pi berkhalwat sorang-sorang pun boleh tarik barang dah....Kalu Tok Mat juai lagi murah/bagi lebih diskaun ...InsyaAllah lagi meningkat kasyaf tu..

    BalasPadam
  4. METEOR MAHARNYA NAIK MENJADI RM 46 BERIKUTAN BEBERAPA KOS YANG TERLEPAS PANDANG SEBELUM INI...Harap maklum yaa

    BalasPadam
  5. murah lg, sy pernah beli rm175, pastu khadamnya jin spi sy dia buat hal. dr blog lain

    BalasPadam
    Balasan
    1. Standard Harga meteor dalam Pasaran menjangkau sehingga RM 300... ya memang tok tau meteor tok paling murah yang amat walau dah dinaikkan ke RM 46 ...

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN