Selasa, 22 Mei 2012

KERAMAT KETAM

KERAMAT KETAM




Ini namanya Keramat Ketam..... bahasa perguruan kami lah, masa saya belajar dulu macam macam saya dapat... termasuklah benda ni... 

Item ini dikatakan guru amat berguna untuk berjudi, judi daun roulette real, bukan melibatkan komputer insyaallah, namun saya tegaskan ini bukan untuk orang islam. JUDI HARAM DI SISI ISLAM, kalau anda nak juga, saya minta maaf...dosa awak tanggung sendiri la,,saya jual sahaja...

Saya tak tahu la ketam jadi batu ni ada di jual di pasaran atau tidak.... tapi saya terus terang, dulu nak dapat pun bukan main susah, bermasam muka dgn 2-4 org rakan seguru lain, mana taknya..kita sorang je dapat huuuu...

Kod Produk : KK-1
Bentuk : Ketam
MAHAR : RM 2000

* Buat masa la ni , dah ditempah oleh seorang cust dri kelana jaya 

12 ulasan:

  1. sy mahu menjual keramat ketam ini...
    dgn mahar rm1700
    atas sebab2 tertentu...
    untuk keterangan lanjut sila hubungi sy
    tel:0166615884

    BalasPadam
  2. salam tok mat, brg nie tok punya ker..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup... sekarang ada pada sy... klu berminat boleh hubungi sy... klu nak penerangan lebih dan terbaik leh tanya tok mat sendiri... huhu

      Padam
  3. confirm tokmat punya...pernah tengok...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan Tok punya la, dah jadi hak eiffeis , dia nak jual sebab dah pencen main tentang ketam ni heheheh..... hari tu ada 2 orang tanya, mana orgnya?

      Padam
    2. btoi jgk ayat tokmat tu sbb effies dh beli...hehe...klu brg tokmatGB jgn ragu2 semua original...mani gajah sy sudah berfungsi...wkwkwkw

      Padam
  4. salam effies

    apa pengalaman yg ko dapat bela ketam ni,
    habaq lh pada kami

    pasti pengalaman menarik nih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wasalam...
      Pengalaman sikit je sebab baru lagi dlm simpanan... Main pn main kecik2 je itu pn mlm raya.. Huhu.. Mmg syg nak jual.. Tapi dh betul2 nak pencen. Takut nafsu tak dpt kawal klu masih simpan keramat ketam nie...

      Effies

      Padam
  5. kau jual pun dah dikira berdosa apa cita!

    BalasPadam
  6. ketam tu bahan/material dari apa? tembaga punya ada?

    BalasPadam
  7. Saya pn ada benda tu tpi tak tau nak guna

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN