Khamis, 10 Mei 2012

GELIGA BUAYA

GELIGA BUAYA TASIK LINGGIU


Lepas perjumpaan saya dengan buaya lalok tempohari semasa memancing... alhamdulillah, dapat genap 40 biji jenis ni,.... dapat sendiri.... alah amik lah mahar rendah

Kod Produk : GBOYA
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 16

Bayar RM 20 Saya bagi 2-3 biji hehe

* Terima kaseh Tuan Mustakim, Chemor ,perak
* Terima kaseh Tn Othman Puteh, Manjung .Perak
* Terima kaseh Tn Hamzah. Jerantut.Pahang
Dan banyak lagi yang saya tak sempat noted

Barang ni ada lagi sedulang 

ITEM INI TIDAK BOLEH DICANAI UNTUK CINCIN, SAYA TAKOT KHASIATNYA TERANCAM.... KALAU NAK CANAI JUGA SAYA TAK JAMIN

19 ulasan:

  1. Banyak juga org suka benda ni.... esok nak g wat lagi tasek linggiu tu.... jangan nilai sebab saya jual murah tau, benda ni rega pasaran ialah sekitar RM 300-6000...yang saya penah dgr depa jual la... UNtuk jenis ni, geliga boya ada 7 jenis, 7 warna, 7 jenis saiz... dan 7 jenis khasiat berbeza...

    Saya tolak murah walau benda mahai..sebab benda mcm ni saya dapat sendiri dan bagi saya, hasil usaha saya tiada sesiapa pun boleh menilainya kecuali dgn ikhlas hati saya

    BalasPadam
  2. salam tok mat..sy tau ade sesuatu yg istimewa kt glige buaye ni ngan izin allah...sbb sy kdg2 klu blk ke felda palong sy ikot adk sdare sy mncing kt sg.muar.. kt stu mmg bnyk mr.Crocs.. jd... hehe..lbih kurag cm paham2 la ye..mekasih sngt2 kt tok mat.. mampu milik tu mahar die... :-P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyaallah, semua dgn izin Allah taala... setiap geliga tambahan dari hidupan semulajadi pasti punya khasiatnya sendiri

      Padam
  3. salam tok mat..timekaseh brg dah smpi on time..mekasih lg sbb tok mat bg lebih plak kt sy :-) dan yg peliknye sy secara automatic telah mengenapknye jd 7bijik! sy xtau nk citer mcm mane..biarlah jd rahsie allah.. syukur alhamdulilah..murah la rezki tok mat.. :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah... berjaya dapat 7 biji ... nanti amik jenis lain pulak ya tuan

      Padam
  4. A,KUM tok mat ada tak lagi geliga ular tedung?

    BalasPadam
  5. Salam Tok Mat...

    saya nakkkkkkkkk sbb murahh...nak buat koleksi,baru nk berjinak2 ni...

    saya byr pki maybank2u klu batu ni ada lg...

    BalasPadam
  6. salam tok mat...batu geliga ni ada lagi x???

    BalasPadam
  7. tok apa khasiatnya geliga buaya tasik linggiu ni??saya tak tau khasiatnya...

    BalasPadam
  8. ape khasiatnyer tok??
    sy nk ambil macamne care??
    sms sy tok..
    0165554594

    BalasPadam
  9. salam tok,geliga ni masih ada tak lagi? saya berminat hendak membeli

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN