MEMBER TOK MAT

Isnin, 14 Mei 2012

G.CINTA MANI

GELIGA ULAR CINTA MANI


Ada sesiapa pernah melihat Ular Cinta Mani?

Ada ramai pendapat berkata ianya bewarna warni...yes ..ianya memang bewarna warni.... ada 7 warna kesemuanya... kekadang dapat batunya warna merah, warna kuning, warna puteh, warna hijau, warna COKLAT dll ...

Insyallah setiap warna geliganya mempunyai khasiat tersendiri. Saya tidak dibenarkan reveal rahsianya di blog..takut nanti kena ciplak pulak... bagi yang benar benar ikhlas dan terasa hati ingin memilikinya, anggap sahaja anda di tarik untuk memilikinya..

Diperolehi semasa saya duduk berkhalwat di tepi curam tasik linggiu sambil memerhatikan keindahan perkampungan Bunian..alhamdulillah, nikmat sungguh hidup ini.

Harga Sebelum Ini : RM 6000
( Sy Ikut harga yang pernah direkodkan dlm sejarah Permaharan Geliga Ini , Bukan Reka Reka )

Kod Produk : GUCMani
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 356 
( fix seperti yang sudah dipersetujui dgn org dalam )

37 ulasan:

  1. Insyaallah,dngan izin Allah swt sesiapa memilikinya akan hidup bersenang lenang...itulah cerita si Ular Cinta Mani....

    BalasPadam
  2. Berkhalwat kat Kota Gelanggi/Kota batu hitam ke ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak la..kat tasik empangan linggiu yang terkenal dengan boya tembaganya tuan, kawasan ni kelilingnya bukit bukau dan hutan rimba..perlukan 4wd nak masuk ke dalam sini, saya belasah pakai picanto je heheh...

      Padam
  3. katenye Ular CintaMani adalah seekor ular misteri berparuh seperti itik..m'punyai suara yg merdu yg cuma sebesar lidi rotan. subhanallah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dan bewarna warni...betul tu tuan.. keajaiban ciptaan Allah .... dasyat

      Padam
  4. Teringin betoi nak tengok perkampungan bunian tu..Ada tak barang/item yang yang membolehkan kita melihat orang-orang dalam tu....kalau kita pegang je barang tu terus boleh tengok depa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada sejenis kayu, di mana bila pegang sahaja..boleh nampak... buat masa skrg kita belum dapat kayunya.... kalau nak jenis saya kena tahan selama 7 hari untuk membuka mata hijab

      Padam
    2. kalau ada saya chop 1

      Padam
    3. Tak dak lagi kayu ni Tok no.....

      Padam
    4. masa dlm kem nnti bole la tok ajarkan yer

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  5. hahaha lebih baik kita cari pakej berkahwin ngn Bunian....hahahaha ada ke Tok Mat pakej nyer... Jeng3x

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cari 10-30 prang ..insyaallah pakej ini boleh direalisasikan.... tuan bob pj dah datang jumpa guru tu

      Padam
    2. Depa bagi sijil Nikah ka..sebab lepas kawin kena daftar dengan Majlis Agama Islam kan.....

      Padam
    3. Kah kah kah... ada pulak dapat sijil nikah,,, tak dak aih,..tak kena daftar sini pun tuan.... jom la kita pakat ramai2, lagi ramai lagi murah kos guru amik.... jangan risau, safe n secure....

      Tahun pas perlis kedah 4 biji bas mai jhr nikah. sebab tu org perlis la belah arau banyak kaya kaya..tak heran dah hehehe

      Padam
    4. alamak Tok Mat. Kuurrrrr, Kus Semangat.. Sapa bob PJ tue. Huhuhuhu berani nak meminang org Bunian.... Kekekeke, Tapi dgr citer mlm tu Tok Mat pakai Handsome nak gi meminang.... KahKahKah

      Jom Geng, Tok Mat Bisa jadi Chef De Mission nya... Kena Cari 30 Orang ke atas.... Baru leh diarrangekan... Hahahaha x sampai hajat nak melawat ke Alam Dorang....

      Padam
    5. Hola...jadi wakil,, saya siap pakai songkok dan baju melayu lagi haaa.... hehehe... ala mudah je mencari org neh...

      Padam
    6. silvermaddness3 Jun 2012 9:08 PG

      uit..ada pakej tu ke tok mat...nak join..hihi

      Padam
    7. korang jangan memain cerita pasal pinang2 nih... kalau betul ada aku nak ikut sama hehehe

      Padam
  6. Geliga ni ada pada saya 2 biji lagi... ke depan mungkin esok atau lusa saya akan dapat lagi..insyaallah... esok nak ke tasik linggiu... nak menghayati keindahan perkampungan bunian kerajaan berlumut tasik linggiu... ketagih pulak rasanya... dikhabarkan insyaallah esok nak mendapat 1 batu tinggi setengah kaki, dapat gambaran gitu2 saja dulu wat mase sekarang.. esok kita tau lah... saya nak maharkan RM 256 sahaja, kalau takde org beli, saya nak pecahkan dan buat batu cincin...mesti lawo kan

    BalasPadam
  7. sabtu ahad dah tau dah semua org sunyi...boleh saya berkhalwat hehe... khalwat sensorang bukan berdua daa... selalu hari jumaat ada barang menarik..yes memang ada pun... geliga Tupai. ehem ehem... khas untuk tenaga ehem ehem... pepaham sudey... sebab ramai yang bertanya benda ni dalam seminggu... x sangka pulak dapat... total 2 biji sahaja..seriously... esok gambar upload... ni barang perguruan , bukan sy yg ritual

    BalasPadam
  8. indahnya ciptaan y Maha Esa..

    BalasPadam
  9. Salam tok mat...sy berminat dgn Geliga Ular Cinta Mani ni. Kalu sy nak buatkn skali dgn cincin, brapa RM? Tanya tok dulu ni...mtk tok reply kat email sy imangold2u@gmail.com ye..

    Tq

    BalasPadam
  10. nk tanyela cmne dpt benda ni ek?ular tu muntahkan batu tu ke?kiki...sgt nk tau

    BalasPadam
  11. Ada 1 guru di bandaraya Kl yg berstatus Dato.... Dia tarik batu keluar ikut dinding sahaja... bermacam macam jenis dan beribu butir , ramai org datang mengutipnya.....

    Ini cerita tentang Mahaguru Dato Bahador , sesapa pernah dengar, guru dan bomoh bagi vvip dan vip...sekali bayar ribu ribu.... macam kita d perguruan datangnya tak lah dari dinding... cuma semasa berzikir, kita meletakkan dulang tembaga alas kain kuning dan ditabur bunga.... kemudian zikir dimulakan sehingga berjam jam lamanya...niat perlulah kerana Allah taala, bukan nak mendapat batu permata... dalm berzikir tu lah... ktanggg ...ktang..... brrrrrrr...... penuh sedulang, kalau 10 dulang, 10 dulang la dapatnya.... kalau jenis GUCMani ni, datangnya berbunyi itik dalam rimbunan permata GUCMani ni adanya ular ini, kemudian ular ini disembelih dan dibuat ubat pula... makan la bagi yg nak makan... kebanyakan permata yg datang dan tidak bernama akan diberikan nama oleh guru mengikut firasat bisikan yang diberikan....

    Pernah lihat org tarik batu?... kat kelantan depa buat di g.stong dan bukit panau, di Kl ..itulah namanya guru bahadur... kalau nak no hp nya saya boleh bagi no hp org kanannya..... nanti dibawakkan... tapi poket kena berisi la... dia buat pun bukan senang senang dan mudah...

    Tentang perubatan tradisional ni..... bagi sayalah... sebenarnya memang patot bomo2 amik ribu ribu... lagi patot ambik puluh ribu atau ratus ribu sekali ubatkan..... mengapa?.....

    Ok...katakan anda ada SAKA la, atau terkena ain atau sihir.... anda ingat semudah meniup ke depa ubatkan?.... anda tahukan dengan merubat pesakit seperti anda, dia sebenarnya menempah keranda sendiri jika pendinding dan amalannya tak kuat, pendinding pula bukan sahaja utk dirinya...anak bininya juga perlu di benteng... sedang merubat anda, bomoh jahat akan dapat rasa dia sedang di kesan dan jin yg dihantar sedang dalam kesusahan, sebelum apa apa, bomo jahat ni akan menghantar jin jin lain untuk menyekat yg membawa maksud memudaratkan nyawa dan keselamatan bomo baik dan keluarga bomo baik..... saya kekadang heran mikirkan org kita bila berubat penyakit pelik2 dan berat.... adala dia bagi kat bomo baik ni ikhlas RM 10, RM 15.... sebab dia anggap benda tu mudah... semudah mengelipkan mata....erm.... sebab tu saya tak hairan kalau ada ramai guru2 yang menarik diri dr bidang perubatan, dan banyak pula pusat perubatan berdaftar mengenakan bayaran yang tinggi kepada pesakit.... boleh dikatakan khidmat mereka ialah wajar kita gelarkan sebagai profesional...boleh buang jin tu... doktor biasa mana boleh..... ada pesakit2 ni pikir..... hai.... kalau setakat ringan2 tu xpa la.... kalau anak bini dia yg menderita?.... sapa nak tgung..?kita?.... erm.... heheheh

    Terkeluar topik la tok... saja sebab tadi tetiba kawan tok kol ngadu nak resign jd bomo baik,., dia kata baik aku jd bomo jahat... 1 nyawa 4 ribu...huh...bio betolllll mamat ni.... aisey sahabat...bawak2 mengucap la.... paling tak... toksah berubat lagi, cari je keje lain... hehehe.... kesian kawan2 tok

    BalasPadam
  12. owww..cmtu ke??baru che' tauu..yela,nk tau jugak.sbb zaman skunk ni ramai menipu ye dakk??t.kasihla ngn penerangan tok yg pnjg lebo tu..jelas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu sebab ada artikel sy yg menerangkn utk kita belajar mngenal dlu sblm kita terlibat dgn bidang mistik..

      Padam
  13. nk tau kelebihan geliga cmne??tok tknk dispaly kt sini.nnt sy msj tok la ye

    BalasPadam
  14. dlm page ni sy xblh nk reveal byk sgt..nnt org tiru..klu nk thu kne jmpa sy dan sy terangkan mcmna..

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum wbt..Moga dalam rahmat Allah Tok. Tengah belek2 jumpa geliga ni ..nak tanya tok ...ada lagi ka geliga ni kat tok? Terima kasih..
    Amerden, ps

    BalasPadam