Selasa, 22 Mei 2012

CINCIN SULTAN BUNIAN

CINCIN SULTAN BUNIAN






Alhamdulillah barang kedua akhir saya dapat senja tadi di hujung tasik.... kawasan boya landing tu... ini diberikan sebagai hadiah kepada yang sudi, katanya macam tu la, ianya dimiliki oleh seorang sultan Bunian alam sana... saya nak cerita bab bunian ni ada janggal sikit... ye la,,kita kan berniaga...nanti org kata kita reka2 cerita pulak.... tapi takkan la saya nak menipu pula, nanti kena DAM...Naya saja....

Ianya berikatkan perak , permatanya adalah jenis 2 permata gabung menjadi satu, insyaallah mempunyai aura yang kuat.

Kali ni saya dapat permata geliga banyak pesanan dan khas buat seseorang ...entah, nak explain tak tahu.


MAHAR : RM 250

* Terima Kaseh Tuan Shamsul.S.Alam

16 ulasan:

  1. a,kum tok mat geliga lipan boleh dpt tak?

    BalasPadam
  2. kalau lipan saja sekilo berapa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan, kalau saya cakap nak berapa kilo tu...tat means... g.lipan yang sedia ada sekarang..walau di mana mana sekalipun ialah palsu....

      Kalau di zaman kita ni takdak dah nak dapatnya... mana tidaknya .... tiada kejujuran di dalam percakapan berhemah.... bercakap hemah namun hatinya lemah.... Buntat Delima dalam botol tak mau ka, kita dah test dengan diamond tester,,,, sohih berkualiti.... sama bentuk dan saiz dengan buntat lipan...paling bagus..ianya asli

      Padam
  3. Salam tuan,
    cincin sultan bunian nie ade lagi ker?
    wassalam

    BalasPadam
  4. Buntat Delima dalam botol??? boleh x tokmat tunjukkan pic dia.
    maaf la menyelah

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada pada kawan tok, hermanto. dia pun tolong jualkan juga

      Padam
  5. bekenan betui saya dgn batu ni,rasa boleh daptkan lagi ka tok?

    BalasPadam
  6. bekenan betoi saya dgn cincin ni,bolehka tok tlg saya dpatkan 1 lagi?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah ..jika ada lah lagi dia bagi ya tuan..insyallah

      Padam
    2. Saya nak maharkan kembali Cincin Sultan Bunian yg ada dalam simpanan saya, yg juga saya dapatkan dari tok mat jugak setelah lama cuba mintak dari beliau untuk beliau lepaskan kepada saya, tetapi maharnya bukanlah RM250 seperti dalam blog ini, kerana ianya memang terlalu RARE seperti yg tok mat selalu tulis dalam blog ini. Saya terpaksa maharkannya kerana ianya langsung tidak muat dimana2 jari2 saya setelah berbagai cara saya gunakan. Kepada sesiapa yang berminat sila hubungi saya di H/P 019-2809694 untuk maharnya dan cara bayaran.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN