Isnin, 2 April 2012

KAYU KULIT NAGA

KAYU KULIT NAGA

www.geligabunian.blogspot.com

www.geligabunian.blogspot.com

www.geligabunian.blogspot.com

Ini namanya " KAYU NAGA @ KAYU KULIT NAGA " , diperolehi dari Negeri Sarawak Bumi kenyalang. Dengan corak berbatik macam sawa atau anakonda ini menjadikannya sebagai satu hiasan outdoor mahupun indoor.

Tapi takda jugak depa buat kayu ni sebagai hiasan kerana mungkin agak sukar memperolehinya.

Ramai penggemar MISTIK menyatakan bahawa kayu ini mampu dijadikan permata cincin dan berkhasiat pula sebagai Pemagar diri dari gangguan Binatang berbisa serta makhluk halus di dalam hutan.

Fahami hakikat pemakaian Item mistik ( macam kenal je ayat nie ), Semua perkara adalah ikhtiar semata mata, Tawakal sepenuhnya kepada Allah swt adalah pegangan kita sebagai muslim, namun semestinya kita perlu berusaha demi mendapatkan apa sahaja yang dihajati selagi ianya masih berlandaskan Syarak .


Kod Produk : KK-Naga
Bentuk : ---
Saiz : 2x2 Kaki -+
MAHAR : RM 250

-APA YANG ANDA LIHAT, ITULAH YANG ANDA DAPAT -

4 ulasan:

  1. Salam saya dari brunei, bagaimana kah cara nya, saya hendak membeli kayu ini,ada dengan cara pakai post atau dengan kita membuat perjanjian berjumpa disuatu tempat misal bandar miri. add facebook saya o7887@live.com dan inbox saya, terima kasih.

    BalasPadam
  2. Tolong hubungi saya, saya hendak membeli kayu ini, cuma saya dibrunei +6738909947.

    BalasPadam
  3. bisa kirim foto pohon yang masih hidup gak?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN