Isnin, 19 Mac 2012

TAMAT BID G.SEMESTA ALAM

BID GELIGA SEMESTA ALAM 
( SO RARE ITEM & EXPENSIVE )




Kod Produk : GS 1-3 ( Class 1 )
Bentuk : Permata Cincin 
MAHAR : RM 250

PROMO MAC : RM 200

------------------------------------------------------------------------------



Kod Produk : GS 1-3 ( Class 3 )
Bentuk : Permata Cincin 
MAHAR : RM 200

PROMO MAC : RM 150


------------------------------------------------------------------------------





Kod Produk : GS 1-3 ( Class 1 )
Bentuk : Permata Cincin 
MAHAR : RM 300

PROMO MAC : RM 250




Diperkenalkan Geliga Terbaru Blog saya , Geliga Semesta Alam. Pada mulanya saya dimaklumkan ianya ialah Geliga Gua Hira'.. Tapi tak ada rezeki, sebelum saya sempat menyambar..dah ada rakan seguru yang sambar utnuk dimaharkan kepada pelanggannya.


Geliga semesta Alam ini  pada asalnya ada 19, tapi semuanya pun dikebas juga , tinggal kat saya 3 biji sahaja... alhamdulillah dapat juga. 


Berwarna hijau Tua dan muda , mempunyai alur pamor yang amat menarik, cantik di jari dan di pandang . Khasiatnya juga sama tanding dengan rupanya sendiri.


- Perubatan Kanser ( rendam semalaman dan minum esok paginya )
- Perubatan saka dan jin ( Rendam , selawat dan bagi minum, sapu di muka, leher belakang dan dada )
- Pelancar rezeki yang makan gaji, bisnes lambat kesannya
- Dicampur pakai dengan G.C.E + G. Bulan : Raja Pelaris, penganyir dan pengasihan umum





QUICK GRAB : RM 200

START BID : RM 6.00 ( KOS POS )

BID START : 19 MARCH 2012 ( 8.25pm )
BID END : 26 MARCH 2012 ( 11.00 pm

DILANJUTKAN ATAS MASALAH TEKNIKAL






Please leave your bid in " Comment "


Your Bid For ITEM CODE  GS 1-3 ( Class 1 )  only 

29 ulasan:

  1. Bid yang pegang geliga tu boleh ka ???? Item code pon tak dak...macam mana nak bid..

    BalasPadam
  2. OOOo...item tu takdak kod..so bukan untuk di jual hehhe

    BalasPadam
  3. Lambat lg tarikh tutup..kasi up sikit...Rm50..

    BalasPadam
  4. G.Naga emas juga dibuka Bid... satu saja..nak bagi peluang kat kekawan lain

    BalasPadam
  5. BID DRAGON BALL. G.NAGA EMAS

    http://geligabunian.blogspot.com/2012/03/gnaga-emas_09.html

    BalasPadam
  6. Saya cadangkan En.Mat create satu ruang dalam blog ni khas untuk barang -barang yang boleh di bid, senang nak tau.

    BalasPadam
  7. Ada 3 ni saja... jenis nie takde dalam buku permata dan tiada rekod Kewujudan dalam Bidang Gemology... ada 3 sahaja... seriusly...

    xde jual tepi jalan atau kedai gemstone eh...insyaallah..dalam pengamatan saya lah

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. Tadi saya ada call En.Mat pasal ada problem nak bid..En. mat bagitau tamat bid dilanjutkan sampai pukul 1100 malam ini.

    BalasPadam
  10. 10.58pm saya sedang pantau neh.... close je saya kunci

    BalasPadam

CARA BERURUSAN