Selasa, 13 Mac 2012

DELIMA AIR

DELIMA AIR




Kod Produk : DA 1-2

----------------------------------------------------



Kod Produk : DA 2-2



Insyaallah kelebihannya :

-Pengasihan Umum
-Kerezekian
-Ketenangan Batin
-Pengobatan Sakit Demam Panas. 
-Pengobatan barah , hepatitis
-Memberi Tenaga ( refresh )
-Sebagai medium tok moh moh berubat buang sengal badan


Kod Produk : DA 1-2 / DA 2-2
Bentuk : Besar Gedabak Tapak Tangan
MAHAR : RM 400


PROMOSI MAC : RM 256 sahaja..... 


Kuantiti : 2 Biji sahaja


* dalam sms saya cakap ni g.bulan air... sengaja saya cakap mcm tu sebab saya nak elakkan orang borong terus tanpa sempat saya upload dalam website... sekarang dah masuk blog..boleh la kalau nak borong


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




RAMAI ORANG CAKAP DELIMA AIR MACAM NIE:



Hehe...no komen... setau saya jenis nie ialah sintetik...depa kata delima ni delima air, dalamnya langsung takde urat urat halus atau apa apa pun yang menyatakan ia adalah batu asli. Bukan nak memburukkan apa apa la..tapi kalau nak jual sintetik pun janganlah sampai beratus ringgit sehingga jejak RM ribu ribu..

Sintetik boleh dapat RM 2-15 sebiji... Insyaallah..


Yang dimaksudkan Delima Air ke , kecubung air ke IALAH memang ia mempunyai air di dalamnya..ada iar yang bergenang....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN