Ahad, 25 Mac 2012

GELIGA MANI GAJAH SAIZ "S"

GELIGA MANI GAJAH SAIZ " S", DI JAMIN ASLI


Mani gajah saiz 's' ini cuma kecil sedikit sahaja dari mani gajah saiz 5 sen yang lepas, insyaallah ramai ingin memiliki namun terhalang oleh bajet yang kurang, untuk kemudahan saudara saudari, saya persembahkan .......

Kod Produk : MG-S
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 120 shj

Siap Ikat Perak : RM 250

Insyaallah, cantik dan comel di jari , tidak nampak janggal......Pemborong di alu alukan , dapat harga lagi special.

DI JAMIN ASLI.... MASA CANAI BERBAU HANYIR...DALAMNYA BERPERLOK PERLOK, PETAK, BERSILARA





19 ulasan:

  1. salam en.mat,maaf nak bertanya,MG-S ni apa gred nya.....(dari zul...kemunting)

    BalasPadam
  2. Ini dr gred ASLi tuan.... gred yang org cari cari selama ini....insyaallah

    BalasPadam
  3. alhamdulillah.....selamat smpai pd 30/03/12,t/kasih untuk servis 5 bintang che mat

    BalasPadam
  4. sama sama..insyaallah servis yg terbaek utk semua customer sy..

    BalasPadam
  5. tokmat jenis ni ada lg?

    BalasPadam
  6. slm..tok ada lg tak saiz ni...sy lock sebiji klu ada dlm simpanan lg...tq...

    BalasPadam
  7. saya pun satu tok..
    nak tumpang sekaki ngan shah..

    BalasPadam
  8. geliga mani gajah memang asli dari saudara mat sbb saya baru memaharnya minggu lepas baru pakai 3 hari yang peliknya lalat berkerumun dkt saya mungkin cara kebetulan atau ada kelebihan tersendiri canmer pun saya amat berpuas hati apabila memakai geliga mani gajah nie terima kasih saudara geliga bunian....

    BalasPadam
    Balasan
    1. nk tau asli ,,bukan lalat kerumun tn,tp asli kalau perempuan kerumun heheh
      lalat buat pe kahkah

      Padam
    2. mula2 lalat pas tu kalu dah serasi bukan pompuan jer yang datang, puteri bunian pon melekat.. hehe

      Padam
  9. setahu saya mani gajah nie pompuan akan terpikat dgn pemakai mani gajah alhamdulilah saudara salman dpt lalat pulak hehehe saya rasa mungkin ada hikmah disebalik itu..

    BalasPadam
  10. a,kum tok mat ada tak lagi mani gajah bersaiz s kalau ada saya nak booking malam jugak?

    BalasPadam
  11. sapa boleh bagi penerangan sahabat saya dari gerik perak ada membeli cincin mani gajah dari blog.......tapi yang peliknya ia berwarna hitam ada orang kata mani gajah yang asli ianya melekit lekit n mudah hancur n pecah jika terhempas diharap abg mat kita RAJA GELIGA BUNIAN dpt beri penjelasan sedikit...

    BalasPadam
  12. dah ada tok mat buat video penjelasan pasal mani gajah ni. dekat blog akulahtokmat.

    BalasPadam
  13. bagaimanakah caranya jika saya ingin memilik barangan dari blog ini

    BalasPadam
  14. untuk pengetahuan saya dari singapura

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum Tok ada lagi ka saiz s ni? Saya nak satu untuk ikat dicincin? macam mana caranya... plz tok

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN