Jumaat, 2 Mac 2012

GELIGA BULAN ( Raja Penganyir ikan )

GELIGA BULAN


( siap ikat cincin )


Kod Produk : CGB-1
Bentuk : Cincin
MAHARNYA : RM 156

* Terima kaseh kepada Tuan Hairul Azhar .Tapah

----------------------------------------------------------

( Permata )



Kod Produk : GB-1
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 56/batu sahaja

* Terima kaseh kepada Tuan shamsul K.L
* Terima Kaseh kepada Tuan Aidil G.Patah.Johor


----------------------------------------------------------


Kelebihannya sama dengan GELIGA IBU MUTIARA. Namun ianya dipanggil RAJA PENGANYIR, Sesuai dengan namanya di aman mempunyai kekuatan aura penarik ikan 30x dari GIM. 

Silauan cahayanya Bukan sekadar di dalam terag, malap malap pun bersinar berkilau jugak...saya pun pelik, dan memang saya pun 1st time jumpa benda alah ni.

Bukan sintetik...asli neh..bawak p test makmal, sebab yang keluar cahaya hijau tu sintetik, batu suntik iluminiscense...tah betul ke idak saya sebut hehehe...

Insyaallah kelebihannya : 

- PENGANYIR 
- Perempuan :D
- Pelaris
- Penaik seri wajah

* Terima Kaseh Kepada Tuan Shamsul.kl

34 ulasan:

  1. Salam, jika ada geliga ni, terus hubungi saya ye cik mat

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah tuan..wt mse ni stok dh abs...

      Padam
    2. En mat , sya nk order jika masih ade stock geliga tu
      castello_bistro@yahoo.com
      012 2564653

      Padam
  2. stok masih belum ada lagi malam nie...sabar ajelah aii....

    Malam esok penarikan geliga lipan, buntat delima bulat kepala mancis....

    Saya dengar insyaallah, murah murah saja.... tercakap dgn tn shamsul rm 200... agak2 je..tapi rupanya RM 36 aje.... borong dalam 40 biji baru 200 hinggit hehehe.... mcm x pcaya pun ada..but..percayalah ...kalau dah seTONG dapatnya,,,jual mahal nt bila nak habis...

    BalasPadam
  3. Stok Geliga bulan kaler coklat, kuning...aura sama...kaler je berbeza..lagi lawa dr yg ni..ni lutsinar..

    BalasPadam
  4. jikalau tuan bermnt, bolehla hubungi sy di 017-8259540

    BalasPadam
  5. Bercakap terus dengan En.Mat lagi senang. boleh tawar menawar lagi...

    BalasPadam
  6. saudara tok nan datang jumpa saya kat rumah terus... lagilah harga junam sampai dia tanya saya banyak kali sambil terbeliak..hehe...yor la... kos minyak kete ke pejabat pos dan kos pos kan dah kurang daaa...dari umah ke pejabat pos kulai amik masa 30 minit,kalau nak pos kat tempat saya nie..lambat sampainya nanti.. tarik masa sehari lagi daa...demi cust sanggup 30 minit g pjbt pos nak bgi cepat sampai item... tu hari..letrik pos kulai takda..pecut ke pos skudai walau dah last minit..hehe...tu hari istri sy sampai jerit kat posmen yg sedang pungut bungkusan untuk masuk ke van..jerit suruh hold dan terima item kami untuk di pos... haruuuuu betul dia hehehe

    BalasPadam
  7. Jangan sampai isteri En. Mat ikut masuk sekali dalam van posmen tu udah le... nanti En. Mat yang terjerit-jerit pulak....

    BalasPadam
  8. betul kata Tok Mat..memang berbaloi tak sia-sia 30 minit perjalanan ke rumah Tok Mat...he he he...tak gitu Tok...btw thanx a lot...mudah-mudahan bertambah rezeki...insyaallah...

    BalasPadam
  9. Aslkm semua, saya baru jea muncul dalam blog nie,saya amat teruja dengan keindahan dan kecantikan ciptaan allah yang sememangnya dicipta untuk kita menikmati keindahannya melalui permata,kayu, fosil dan sebagainya. Terima kasih tok mat dan rakan seperguruaanya kerana sudi berkongsi dan menitipkannya untuk kami semua. Saya berharap dapat bertemu dengan Tok Mat dan rakan seperguruannya.

    BalasPadam
  10. Terima kasih kpd en. Hilmy 881 di atas komen bernasnya semoga ia memberi manfaat kpd kita semua..andai ada yang berkenan jangan malu dan segan terus saja hubungi Tok Mat..insyaallah..

    BalasPadam
  11. terima kaseh semua atas sokongan..insyaallah

    BalasPadam
  12. salam...tuan geliga bulan buat masa ni ada lagi ke stok..kalau ada hubungi saya tuan..tq..

    BalasPadam
  13. Salam lebaran,sesiapa yg dah beli geliga BULAN ni,tolong bagi feedback dan kongsi pengalaman kamu.Mesti ada banyak cerita best best!

    BalasPadam
  14. salam, ada lg ke geliga bulan ni? klu ada sila maharkn kpd sy 0123808456.... hisham

    BalasPadam
  15. salam...ad algi ke geliga bulan ni...brape nk di maharkan dan caranya..?

    BalasPadam
  16. salam...sy berminat dengan geliga bulan ini...mcm mana cara nak memilikinya..?sila email kepada sy man_pyda@yahoo.com

    BalasPadam
  17. MAsih ada lagi ke geliaga bulan, tok mat? kalau ada email kat saya ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada lagi,,, x sempat nak email tuan.. sini aje

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  18. Salam tuan .Saya berminat dengan Geliga Bulan(Penganyir Ikan)
    kalau masih ada email kat saya

    BalasPadam
  19. geliga bulan ade stock ......
    kalau ade email kat saya

    BalasPadam
  20. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN