Jumaat, 2 Mac 2012

D5 DAGING PINK

DELIMA DAGING PINK

Setahu saya ada member yang nak ruby sapphire 6 star pink ni, saya pun dah lupa... jadi mintak yang nak tu, hubungi saya segera, nak simpan pun saya lupa dah sapa tah yang nak jenis ni. Insyaallah , kalau ada rezeki tuan, adalah..

Benda alah nie sebiji sahaja, dipilih dari Kategori terbaik paling terbaik. 

Ada 1 sahaja dalam simpanan saya kerana teringatkan seorang sahabat tu nak jenis pink..saya amikkan jugaklah walau sebiji.

Kod Produk : D5D-pink
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 86

NORMAL PRICE : RM 250-400

Permata , geliga dan batu di blog ini kesemuanya asli kecuali batu serai dari jenis sintetik dan hanya untuk lawa lawa sahaja. Batu serai ory takkan ada kerlip kerlip sinar macam cermin

Berkualiti tinggi pada harga PATUT , kalau anda lihat harganya mahal, sebenarnya " boleh nego " lagi, jangan risau... sms saya dan bertanya, saya sedia menjawab, tapi jangan jauh malam laaar, kesian la kat bini saya, muda lagi, kalau dah tua takpa jugak hehehe


* Terima Kaseh Kepada Tuan Shamsul.kl



4 ulasan:

  1. a,kum tok mat nak beza batu serai asli dgn sintetik camner?ada yang kata melekat dkt cermin asli n lagi satu ada yang kata kalau yang asli ia takkan berkilat seperti cermin n ada yang kata kalau beli di tepi jln ia adalah jenis sentitik,dan juga ada yang kata hanya dijumpa dibawah pokok serai berbunga je yang asli

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang asli dan tak asli memang mampu lekat cermin tuan....

      Yang asli ianya tidak berkilat macam cermin , dalam blog saya ada cth b.serai tu, dan memang saya akui yang tu memang sintetik.... yang asli kalau tuan tengok, warnanya lembut sahaja... tidak kasar , potongannya sama, tapi tak kilau lah.....

      Yang dapat kat pokok serai pun tak asli tuan...sama macam sintetik.... ada beberapa pawang batu serai dulu selalu beli batu ni dekat saya sebiji RM 2 sahaja, depa beli sampai kekadang 800 biji.....

      Di lengan baju ada poket rahsia, bila dia korek2, dia kana gegar sikit dan tarik satu tali rahsia untuk membuka poket bunjut rahsianya..... 1 rumpun depa amik upah RM 300 atau lbh...kalau 1 ladang?.....

      Padam
  2. Assalam, tumpang tanya..selalunya batu serai yang asli kat mana ia boleh dijumpai? dan yang asli ni selalunya berapa harganya..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. susah nak cakap.... batu serai yang ori memang bentuk dia macam ni, kaler pun sama,., tapi warnanya tak lah shining macam ni...kusam sahaja..sekali dulu tok jupa..tapi nampak mcm sintetik juga....

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN