MEMBER TOK MAT

Isnin, 26 Mac 2012

CINCIN AIR MANI GAJAH

CINCIN MANI GAJAH MILIK EN MAT









Cincin mani Gajah ini kepunyaan saya sendiri, jenis ini jika anda lihat, macam biasa saja kan?... sebenarnya tidak, ada 1 kelebihan padanya... ianya berlubang di tengah, tak la besar mana, cukup cukup muat masuk rambut sahaja.

Saay bertanya juga apa RAHSIA nya permata apabila mempunyai lubang di tengahnya , unkle dan anak buahnya hanya tersenyum dan ketawa , " besar khasiatnya ", " pakai sudah la, nanti tau sendiri ", mula mula terpinga jugak lah sebab memang saya tak tau apa sangatlah kelebihan betu yang berlubang di tengahnya. Saya pernah juga melihat penjual kaki lima menjual batu permata kecubung dan aked biasa yang tak ori berlubang tengah dan harganya juga boleh tahan , boleh bayar installment kete persona sebulan.... 680...gila... mana tak gilanya...barang tak ori, maharnya sejumlah itu?....

Saya ada pakai 2, sebelah kanan dan kiri jari manis... insyaallah ada tujuannya... biarlah rahasia...

Cuma untuk tontonan sahaja, kalau nak memilikinya kena jumpa saya dulu sebab ianya mempunyai Akad pindah milik khas... Tak berani saya nak test pakai mancis, pakai ayam sudah..alhamdulillah, kalau saya test pulak pakai mancis, saya takut timbul keTAMAKan dalam hati saya dan nak jual mahal pulak... biarlah...

3 ulasan:

  1. cantik ikatan cincin tu... berapa harga upah tu??

    BalasPadam
  2. Upah ikat jenis ni RM 250...boleh bagi rm 200 kalau amik sekali batu.......

    Bukan upah lagi..harga tu sekali dengan nilai Perak masa kini, 1 gram RM 12....

    BalasPadam
  3. salam ada lagi cincin ni tok?

    BalasPadam