MEMBER TOK MAT

Khamis, 23 Februari 2012

TIP PENJAGAAN PRODUK KAMI

PENJAGAAN GELIGA PERMATA

- semua geliga kami perlu diletakkan madu kecuali jenis :
a) geliga senduduk dan cenuai 


- rendam di dalam air hujan malam jumaat, dalamnya ada beras, atas air ada bunga 3-7 jenis tidak berduri dan bergetah pokoknya. rendamkan selama 7 hari 7 malam


- bagi merah delima, selepas anda memperolehinya, carikan buah delima , belah dua, korek lubang di bhgn tengah buah, agak agak muat batu delima yang tuan mahar dari kami. bungkus dengan kapas MD tersebut , MD pula di salut madu...masukkan kapas berisi MD ini ke dalam lubang yang dikorek di tengah delima tadi... Ikat dengan benang kuning, merah, hitam @ puteh , kemudian balut dengan 3 kain sama jenis warna dengan benang tadi, kuning di luar sekali. lepas selesai membungkus. pegang bungkusan ini dan baca doa makbol, niat dan tekadkan di hati. tanamkan di dalam tanah selama 40 hari , diambil pada hari ke 41..tanamnya di kawasan yang tidak dilangkah orang. apabila genap masa mengambilnya, selawat dan buka lah..lihat kapasnya..jika warna kapas bewarna merah..alhamdulillah...rezeki anda..... PERLU DIINGATKAN, mengaktifkan sesuatu geliga permata bukan semudah yang di sangka... jika belum rezeki anda..buat 100x pun x kan jadi..melainkan apabila sudah sampai masanya di mana segala amalan solat, puasa, sadakah, zakat, HATI sudah benar sempurna....jika tidak..maka ramailah SUPERMAN di Malaysia sudah wujud atau orang kaya mendadak kerana TARIK DUIT ....wallahualam...


* ps: Ada Antara geliga kami boleh dijalankan dalam urusan seperti dia atas, antaranya ialah dari sinar cahaya, kebal api, kebal kunyah, mungkin kami jual harga ribu ribu juga..tapi tak adalah sampai 3000 ke atas, atau macam orang lain, juta juta ringgit....  yang menunjukkan diri geliga jenis ini ialah nilai maharnya.... 

---------------------------------------------------

PENJAGAAN CENUAI 

- selepas anda memperolehinya, sila asapkan 3 malam jumaat berturut turut, cara mengasapkan ialah dengan cara mengaut asap setangi @ kemenyan seperti anda mengaut air dan memasukkan ke dalam botol cenuai.

7 ulasan:

  1. Setahun berapa kali nak rendam En Mat? cara dan masa nak letak madu bagaimana?

    BalasPadam
    Balasan
    1. rendam sekali sahaja setahun, lepas rendam, cuci dan baru letak madu, letak madu nie untuk kuatkan aura geliga. aturan meletak madu ialah bila lihat madu di geliga habis atau kering, boleh letak lagi.. asalkan ianya asli, kalau x asli nanti madu tu akan lekat mcm gula di keliling geliga..

      Padam
  2. susah juga nak jaga yaaa...kena perasap yaaa..bukan ke asap tu makanan jin....kalu x buat seperti di atas apa akan jadi yaaa

    BalasPadam
  3. memang cara guna cenuai macam ni tuan,,, takkan nak bagi layur ngan KFC pulak kan heheh.... kalau x nak perasap pun boleh, saya hanya nyampaikan apa yang pembuat minyak ni sampaikan...

    BalasPadam
  4. Batu geliga lipan , adakah cara yg same tersebut.

    BalasPadam
  5. Buntat geliga lipan..penjagaannya bagaimana?

    BalasPadam
  6. salam tuan macam mana pula delima sudah diikat cincin?

    BalasPadam