Selasa, 31 Januari 2012

GELIGA SUPER BERKUALITI

GELIGA PUTERI SAADONG SUPER GRED "A"


Ini Barang kesayangan saya


Geliga ini berbentuk air dan saya perolehinya setelah dipilih dari banyak banyak yang kami dapat tarik tu. Jadi untuk sementara Geliga ini kembali Available, Saya buka dulu tawaran sementara ini memandangkan Geliga P.Saadong biasa habis di maharkan. 

Siapa cepat dia dapatlah, kalau stok GPS ni cepat ada ahad ni, saya akan tutup kembali tawaran bagi GELIGA PUTERI SAADONG SUPER INI.

MAHARNYA :RM 150 shj..( kelebihannya sila lihat di muka lama )  ( SOLD OUT )


* Terima kaseh kepada saudara Nik dari Melaka

Saya juga ada yang dah ikat cincin, tapi itu ialah ibu kepada geliga jenis ini, bila dipancarkan ianya akan mengeluarkan 7 warna pelangi..nanti ada masa, saya akan pamerkan disini... not for sale..maaf ya


--------------------------------------------


       GELIGA PUTERI SAADONG SUPER GRED "B"





Geliga Puteri Saadong Super Gred "B"  ini berbentuk permata cincin, Antara koleksi kesayangan saya juga, Jika ada yang  masih berminat dengan GPS yang belum dapat dapat ditarik lagi ni ( sampai ahad nie adalah ).... Mahar kecik la dari yang di atas sebab ianya sebesar 10sen

MAHARNYA : RM 126 SHJ ( termasuk kos pos )

GELIGA PUTERI SAADONG SUPER GRED " B " BENTUK PERMATA CINCIN









2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN